skidåkare med burtonjacka?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 47776
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 47776

Guest
Har fastnat för Burton jackan Ronin Insulated, den med avtagbara ärmar. Jag är skidåkare men är det mobbad att komma med en Burton jacka till backen som skidåkare? :o

Klart att det inte är. Ska själv köpa en ronin jacka om några veckor ifrån USA. Det är iaf vad jag tycker, jag menar det spelar väl ingen roll om det är ett snowboard märke eller skidmärke på jackan så länge den är skön och snygg? Eller?

jag skulle inte ha köpt den.. Främst för att du kommer att bli mobbad och inte få någon respekt och för att du antagligen blir en sämre skidåkare...

så tänk er för när ni köper plagg, det e där det sitter, i märket!

haha ja du kommer bli sönder mobbad! nä men seriöst jag kör oxå burton grejer har gjort det i nästan 4 år lr så.. kan dock varna för snowboardbyxor då stålkanterna skär som en varm kniv i smör igenom byxorna och stoppningen börjar läcka..

Snowboard jacka?
vadå funkar jackan inte om man kör skidor???
Finns där någon jacka speciellt för snowblades?

För övrigt anser jag att alkoholism är underskattat.

ähh skit åkare ska ha trikåer för det har jag sätt att dom har på tv så det lär ju knappast funka med nån dopeassmotherfuckeryoblingblingjacka

Det spelar ingen roll om jackans märke inriktat på snowboard om du åker skider eller tvärtom!
Man köper den ju för att den är snygg + bekväm.
Jag har själv kört md burtons jackor i typ 4år ock kommer nog inte sluta med det på ett tag!
SVAR: Nej, jag har varken blivit mobbad eller nåt i den stilen för att jag har haft Snowboard kläder när jag åker skider så det är nog en liten chans att du skulle bli det!!!

ja kör me Burton jacka å Foursquare brallor, på skidor.. tycker SB kläder e snyggare... (iaf feeetare:P) å du.. va lite egen.. gör inte som alla andra gör å säger, de e gaaay.. gillar du jackan erre klart som f*n du köper den (!!) och om nån liten nisse nu skulle komma fram å säga att din jacka e bög eller nått sånt, svarar du: jo ja älskar dig me! så åker du ner å sätter en clean sw cork 9.. :P

Jag köpte en burton ronin 2L jacket nyss.. Varför bry sig? Man har det man trivs i liksom... Skit i vad andr tycker det är bara mobbat att bry sig om vad andra har så länge det inte är en goose-jacka med tajta jeans till.

Tillbaka
Topp