Skidåkning i Polen

magic

Ny medlem
Skidåkning i Polen
Vi är ett gäng bräd o skidåkare som tänkte hitta bra åkning till vettigt pris runt v.13-15, därför kom Polen upp som förslag. Någon som vart där o åkt, finns det bra med puderåk? Kom gärna med andra förslag om budget resorts i alperna.

Senast ändrad:
Skidåkning i Polen
jag har faktiskt varit i polen och åkt skidor förra året. det är bra men bara lite annorlunda. man betalar tex per åk och inte per dag och liknande saker. åkte i zakopane och ställen runt detta och även i slovakien och detta kan rekomenderas då deras backar var bättre. helt klart annorlunda men tänkt på att det inte finns park där

Skidåkning i Polen
Polacker är helt sunnesjukt läskiga.. fyfan vi mötte ett gäng i en fotbollscup en gång.. usch de vill j ainte göra om nee ja säger då de.. akta er för polen..

Skidåkning i Polen
va i zakopane förra året, 4 dagar!! cool stad och det finns massa åkning att göra där...Tatra bergen e stora :) Tyvärr var vårt väder inget vidare så vi vi såg bara skymtar av bergen men det jag såg såg himla kul ut... Liften upp är dock en liten pain in the ass...

Men Zakopane har..massa kött restaranger och det är billigt...det är en stad som har tp 40 000 inv.. och runt om ligger bergen dit man tar sig med buss....

good luck!!

Skidåkning i Polen
pontaa sa:
va i zakopane förra året, 4 dagar!! cool stad och det finns massa åkning att göra där...Tatra bergen e stora :) Tyvärr var vårt väder inget vidare så vi vi såg bara skymtar av bergen men det jag såg såg himla kul ut... Liften upp är dock en liten pain in the ass...

Men Zakopane har..massa kött restaranger och det är billigt...det är en stad som har tp 40 000 inv.. och runt om ligger bergen dit man tar sig med buss....

good luck!!
pontaa: har du några tips om boende etc. Är det bra med snö även i början på april? Fick ni några bra puderåk? Någon tillstymmelse till park?

ha de!

Skidåkning i Polen
ingen park vad jag såg..kanske finns något litet nu...vet ej...det var mycket snö i början av mars förra året...så i början av april finns det nog snö men jag rekommenderar att du kollar upp det själv...

fick inga direkta bra puderåk pga av sikt...så vi hade lite svårt att orientera oss...Zakopane är en sommar ort i första hand..så det kan verka lite rörigt till en början...ni borde inte åk dit med inställning att få grymma skidåk i puder och glassa i en fet park ala Mammoth men åk dit för att åka till polen och åk skidor...äta mat..festa...och har ni lite flyt så kan ni få grym åkning...men som sagt var tidigt vid första kabinen!!!

Skidåkning slår inte alperna men upplevelsen i säg kan göra det!!

Skidåkning i Polen
ingen park vad jag såg..kanske finns något litet nu...vet ej...det var mycket snö i början av mars förra året...så i början av april finns det nog snö men jag rekommenderar att du kollar upp det själv...

fick inga direkta bra puderåk pga av sikt...så vi hade lite svårt att orientera oss...Zakopane är en sommar ort i första hand..så det kan verka lite rörigt till en början...ni borde inte åk dit med inställning att få grymma skidåk i puder och glassa i en fet park ala Mammoth men åk dit för att åka till polen och åk skidor...äta mat..festa...och har ni lite flyt så kan ni få grym åkning...men som sagt var tidigt vid första kabinen!!!

Skidåkning slår inte alperna men upplevelsen i säg kan göra det!!

Tillbaka
Topp