Skidbild på ditt bankkort!

JohanStahlberg

Aktiv medlem
Tänkte bara tipsa om att du nu kan ha en egen bild på ditt bankkort!
Någon som är intresserad av lite fina skidbilder/cykel på sitt VISA/Mastercard osv?

Skicka ett mail till: Himself@johanstahlberg.com

Mvh
Johan Ståhlberg

det lät ju riktigt roligt me skidbilder på kontokortet..

hur fan funkar de igentligen.. lite mera detaljer? skickar man in en bild till dom så gör dom ett nytt kort med en bild på?

mhe jeppe, de har ju funnits ett tag nu.. du går bara ut på www.swedbank.se sen klickar du vidare bla bla bla, laddar upp bilden, skickar de typ.. sen får du på posten

Tjena!

Jag gjorde det via min internetbank, man laddar upp en bild på max 3mb, och blir den godkänd så får man det nya kortet inom 10 dagar stod det.

Kolla ut en bild i galleriet, eller hemsidan eller kanske från något reportage här på fr jag gjort så skickar jag bilden för tryck!

Mvh
Johan

Fungerar BARA på allkort via handelsbanken i alla fall. dvs kreditkort och inte vanliga bankkort.

Så ni med vanliga bankkort kan glömma det hela :)

Kan man göra det i Göteborg också?? Har tappat mitt kort så skall in och beställa nytt så då kanske jag kan fixa om det finns i GBG =D

Fan vad fränt, inte för att dissa dig nu Johan (du har riktigt feta bilder) men jag ska nog slänga in en bild på mig istället. Lite mer personligt :)

Någon som vet lite mer exakt hur man går tillväga, måste man logga in på handelsbanken med sina uppgifter eller hur går det till? Har ett Visa.

Tillbaka
Topp