Skidbuss Engelberg

Skidbuss Engelberg
Nej, självklart skulle det vara en fördel om det gick en skidbuss så att man slapp gå drygt 15 minuter varje dag, då boendet inte ligger precis vid den stora vägen.

Skidbuss Engelberg
Skiersdown sa:
Nej, självklart skulle det vara en fördel om det gick en skidbuss så att man slapp gå drygt 15 minuter varje dag, då boendet inte ligger precis vid den stora vägen.
15 minuter?!?!?

Wow, du kan ju få kondition på vägen.
Shit asså!

Skidbuss Engelberg
Hade gärna haft med min mamma, tyvärr är hon för dålig på att laga gourmet-mat och lägger sig i hur jag sköter min skolgång. Jag väljer att ta med en personlig kock istället, tur att mamma vet sina brister och betalar kostnaderna för det.

Vad ska man med kondition till när det finns lift upp, rödvin, lift ner?

Men man kan väl inte förvänta sig mer av folk som har en förunderlig kärlek till att svettas, resa till obekväma platser med konstiga språk, dricka pripps blå och att gå upp för berg i onödan i stil med primitivt 200-tals beteende, att förstå.

Skidbuss Engelberg
Önskar bara sa innerligt att det fanns fler sadana som du... Som har ideal och star för dom... Tänk om alla skandinavier, speciellt pa orter som Engelberg och Andermatt, kunde vara sadana... Tänk vad mycket osparat puder det skulle bli över at mig... tänk...

Skidbuss Engelberg
Skidbuss Engelberg
Skiersdown sa:
Hade gärna haft med min mamma, tyvärr är hon för dålig på att laga gourmet-mat och lägger sig i hur jag sköter min skolgång. Jag väljer att ta med en personlig kock istället, tur att mamma vet sina brister och betalar kostnaderna för det.

Vad ska man med kondition till när det finns lift upp, rödvin, lift ner?

Men man kan väl inte förvänta sig mer av folk som har en förunderlig kärlek till att svettas, resa till obekväma platser med konstiga språk, dricka pripps blå och att gå upp för berg i onödan i stil med primitivt 200-tals beteende, att förstå.
Träffande beskrivning förutom Pripps Blå, fy och tvi. Dricker riktig öl istället. :) Hoppas du slipper skoskav på väg till busshållplatsen.

Skidbuss Engelberg
Ursäkta vad är det för fel på Pripps?? skulle de den lokala ölen smaka bättre i Schweiz? tror inte det. Annars finns det ju lokalt vin i Schweiz!!! kan starkt rekommendera dôle blanche... Btw 800 e ju taxi avståd ;) alt att man bara går det??

Snödjup

Tillbaka
Topp