Skiddatabasen 2009

johan

Administrator
Skiddatabasen 2009
2306.jpg

Besök skiddatabasen 2009

Saknar du något märke? Tips och synpunkter på funktionen?

Status på saknade märken:

Skiddatabasen 2009
Bra med beskrivningen till höger om skidorna, blir lite lättare att sålla då istället för ett evigt klickande med musen mellan olika modeller :)

Skiddatabasen 2009
Rossignol - Har ny personal och ligger därför efter med att skicka information. Men de har lovat att skicka in inom kort.

Skiddatabasen 2009
Grymt! Saknar ju fortfarande lite märken men förstår att det är på ingång. Hittills är väl det enda jag kan påpeka att samtliga skidor från DPS går lös på $969, inte $615 som det står i beskrivningen. I övrigt mycket bra, fortsätt så!

Skiddatabasen 2009
Moment finns ju inte ens i Sverige? Då kan man ju kolla hemsidan lika gärna.

Faty-pus? Ice-Atlantic? De finns i Sverige iaf. johan jag har mailadressen dit om du vill ha den...

Skiddatabasen 2009
Hasse sa:
Moment finns ju inte ens i Sverige? Då kan man ju kolla hemsidan lika gärna.
Men det kvittar väl om det inte finns en leverantör i Sverige? Tänker man så kan vi ju lika gärna strunta i skiddatabasen, bara kolla hemsidan eller?

Skiddatabasen 2009
atomic thug är 193, står 183

jag vet att det är företagen som klassifiserat (eller hur d nu stavas) skidorna men när en fisher watea 94 ligger på fetingar så e d fel, tycker det borde åtgärdas ! och liknande

Senast ändrad:
Skiddatabasen 2009
För en skidsugen så hade man ju velat läsa lite om Dynastar, Völkl och Black Crows också innan beslutet inför den nya skidan tas...
Dags att sätta fart och få in info nu killar på resp märke!!!

Skiddatabasen 2009
Hva med følgende skimerker:

www.praxisskis.com

www.pmgear.com

www.bluehouseskis.com

www.libertyskis.com

www.priorskis.com

Dette er helt klart marginale merker, men skal det være komplett...?

Skiddatabasen 2009
kan påminna om att eftersom jag fyller år snart (20 nov) så kan ni gå ihop ett gäng och köpa ett par line invader till mig. grymtttt snyggggggaa :)

Tillbaka
Topp