SkidFest i GBG imon!

Lirum

Ny medlem
SkidFest i GBG imon!
Fest imon då?? Five O'clock News Tour, TOR 30 november, Göteborg, Hard Rock Café 20.00, 18 år .. fan va gött!! Swedish Posse

SkidFest i GBG imon!
det finns två hakar, jag bor i sjukt mycket större städer än götet, jag är inte arton

SkidFest i GBG imon!
Ewasx sa:
det finns två hakar, jag bor i sjukt mycket större städer än götet, jag är inte arton
Ni kids i större städer hade ju chansen..

FRE 27 okt, Stockholm, Hard Rock Café 20.00, 18 år
LÖR 28 okt, Stockholm, Fiskartorpet,För dem under 18 år.

SkidFest i GBG imon!
jag kommer hänga på förgaset de gör jag alltid, sen kickar dom ut mej ;)

SkidFest i GBG imon!
Shooo..det är inte 18 år gröns in på hardrock! jag vet sålt biljetter på adamssport hela dagen såfall skulle de stå men gör inte de det är bara för och efter festen det är de pÅ!

SkidFest i GBG imon!
TT-JONTHE: Min kompis jobbar där nu. Och det INTE tillåtet att gå in om du är under 18...

//H

SkidFest i GBG imon!
TT-JONTHE: Sälja kan man göra men in kommer dom inte. Är leg kontroll i dörren. Så lägg ner nu JOnte. Du har sjukt fel nu!!

//H

SkidFest i GBG imon!
TT-JONTHE sa:
PALLA...Gå in på Adamssport och fråga då imon!
jag är oxå ganska säker på att det är under arton i butiken innan, Kajs barn brukar ju va med innan och över arton på hard rock, dom säljer ju massa sprit och öl där plus att Jerk som gjort filmen oxå skriver på turnen att det är arton annars skriver dom speciellt "Under" arton..

typ

FRE 27 okt, Stockholm, Hard Rock Café 20.00, 18 år
LÖR 28 okt, Stockholm, Fiskartorpet,För dem under 18 år.
TOR 30 november, Göteborg, Hard Rock Café 20.00, 18 år

Ta med målsman till butiken hälsar Kalle på Adams....

SkidFest i GBG imon!
Tack Lirum!!
Ta en öl för mig oxå imorgon då. Själv så ska man på Spycher och käka pizza tror jag..

//H

SkidFest i GBG imon!
Ok hasse skall göra detta, ha det bra i Andermatt..

Sen ni andra, det går ju att gå dit tidigt, till hard rock dvs och kanske säga att ni skall äta eller så, för att äta behöver man ju inte vara 18, ett litet stalltips bara..

Tillbaka
Topp