Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alla ski and board lovers i Gbg givet, förgas på Adams innan!Josslo sa:många som ska dit eller?
Ni kids i större städer hade ju chansen..Ewasx sa:det finns två hakar, jag bor i sjukt mycket större städer än götet, jag är inte arton
.Lirum sa:Alla ski and board lovers i Gbg givet, förgas på Adams innan!Josslo sa:många som ska dit eller?
NEJ..Det är det inte! jag vet ju snackat me personalen och vissa åkare och dom sa att det inte va de det är bara gräns på förfesten i adamssport butiken!Hasse sa:18 årsgräns är det....
Bra idé, jag kanske hänger på?ekdahl sa:funderar på att dra dit och prata med massa gamla gubbar.
hahaha..OK men varför fick vi sälja biljetter till 2 st som va 15 och 16 då?Hasse sa:TT-JONTHE: Min kompis jobbar där nu. Och det INTE tillåtet att gå in om du är under 18...
//H
HAHAHA...du har lite humår filip:PFilipAvall sa:Jonthe spela inte över nu.
jag är oxå ganska säker på att det är under arton i butiken innan, Kajs barn brukar ju va med innan och över arton på hard rock, dom säljer ju massa sprit och öl där plus att Jerk som gjort filmen oxå skriver på turnen att det är arton annars skriver dom speciellt "Under" arton..TT-JONTHE sa:PALLA...Gå in på Adamssport och fråga då imon!