Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har faktiskt svårt att finna ord för hur jag upplevde den 9 minuter och 14 sekunder långa filmen som HELT vände upp och ner på min syn på den sortens åkning.
Något av det ballaste jag sett..
Längtar till session 2. hör ev er när ni blir klara..
All heder åt folket bakom detta mästerverk! Den naturliga utvecklingen är att längdåkarna tar med sig tricken från spåret och börjar sätta rotationer och flips ute i terrängen. Ni ligger i främsta ledet i utvecklingen av den nya cross-jibbingen. Får vi se 1080-Crosscountry nästa år, Salomon?
så himla bra som ni alla säger att den é tycker jag inte den va väl ok men inte så rolig/bra.. ?? aja tyck de nu men ja föredrar riktiga freeride filmer jag..
testa att sätta en 360º på längdskidor får vi se vad du säger.. De kanske inte jibbar klockrent men å andra sidan är det fan så mycket svårare att göra ett trick på de skidorna.
Kom tillbaka om du hittar en film med bättre åkare på längdskidor...
Sååå jävla grym var den ändå inte... Lite seg och långtråkig. Skulle sattsat mer på redigeringen och klippt ner den lite. Men det var bra balla hopp. Har testaat själv; och det är svårt i dom mjuka pjäxorna som man inte sitter fast i...
är det lättare med skate-skidor? de har väl mindre nose vilket borde dra ner swing-weight:en och så är väl bindningarna lite stadigare? Jag har svårt att välja mellan klassika och skate, vad är mest allround? tänkte åka lite puder också. Salomon har väl börjat göra längdskidor, finns det en 1080-längdskida? ÅsSå ViLL jA hA eN rEdbULL-toPpLuva mEd A-frAmEs. Vilka är bäst att raila med?