Skidfilm. Ladda Ner.

xJONx

Ny medlem
Skidfilm. Ladda Ner.
Här kommer en film som jag knåpat ihop. Den är inspelad i Paznauntal, Österrike under säsongen 02/03.

ftp://xjonx:film@130.236.208.210:21

tack som fan till Mr. Newstream.

Glöm inte att skriva precis hur fett ni sågar den.

Ha en bra dag.

Jon

den lilla filmen finns även på:
http://aviana.csbnet.se/~jenny/

Skidfilm. Ladda Ner.
Stackars din lina.... Hur som helst, du skulle inte kunna fixa orginalversionen i lite sämre kvalitét med tanke på att din uppkoppling inte är världens snabbaste? Rock on!

Kommer ta två timmar att få hem den stora... =(

Skidfilm. Ladda Ner.
Gissa om jag blev besviken när den stora inte fungerade! Jag har DivX och hela kittet, varför funkar den inte? Bilden fryser när klippet mellan bilscen 1 och bilscen 2 kommer.

Ska testa den korta versionen också...

Skidfilm. Ladda Ner.
Bra film överlag! Man blev jävligt sugen på att åka...men inte att bila..känner igen problemen, tror det blir flyg ner i år..

Men roligt att se, och man känner åkglädjen spira!

Skidfilm. Ladda Ner.
Funkade fint för mig, drog ner i stabila 260kb/sek.

Filmen var ju en klar bummarfilm iaf. Skidåkningen var väl inte mer än 20 minuter men med så galna åkare så.

Ska jag bumma till alperna blir det nog inte i en volvo 245.

Joye

Skidfilm. Ladda Ner.
Skön rulle Jon!
Ren o skär åkglädje. Jag är lite nyfiken på vad ni har filmat med för kamera bara. Med tanke på slomotion-scenerna måste det väl va en rätt vettig kamera eller?

/mange

Skidfilm. Ladda Ner.
Grymt skön "rulle". det där med cylindrarna va bra, men höll visst inte ;)
rolig historia att berätta för barnen kanske....
Fasen va sugen man blev på puder iaf!

1000tack!

Skidfilm. Ladda Ner.
Kanonrulle! Kul att få en titt i andras bummarliv + att få se duktiga åkare. Synd med bilen men det är en risk man tar med en 20åring, ni höll iaf humöret uppe.

Enda klagomålet blir på de inklippta texterna som bara syns i några tiondelar. Ett par sekunder till hade behövts där, "brysselsteget" är tamejfan obetalbart.

Jag önskar er mycket snö i framtiden!

Skidfilm. Ladda Ner.
Många garv! Lite mycket fokus på bilen, som säkert är skoj internt, men som kanske kunde bakats ihop på 2 minuter... Eller så är det bara att man suttit där själv?

Klart godkänt... fyra getingar, snöbollar och en banan...

Skidfilm. Ladda Ner.
Tja Jon!

Den stora filmen fungerar inte... Som det skrevs ovan så fastnar den mellan bilscen1 och bilscen2.

Hoppas allt e bra annars?!
Martin sa att ni skulle träffas idag. Skicka gärna med honom filmen om du har möjlighet o kräv honom på lite pengar! :D

// Lea

Skidfilm. Ladda Ner.
Tror många har missat den här filmen som är årets bästa säsongsskildring. Är värd mer uppmärksamhet! Det var lite stiltje på forumet när den presenterades.

Bra att den åter uppmärksammas. BARA ATT LADDA NER!

Skidfilm. Ladda Ner.
du kan inte fixa den stora filen? eller är det bara jag som inte kan ladda ner den???

den lilla stannar efter 10-15 sekunder...

Skidfilm. Ladda Ner.
Det funkasr inte. Jag kan bara höra musiken, men inte se videon... Det var på den lilla. Det går inte att ladda ner den stora.

Skidfilm. Ladda Ner.
Till er som inte får det att funka:

Ladda ner senaste divx, på www.divx.com annars kan det bli alla möjliga fel.

Då SKA det funka.

Skidfilm. Ladda Ner.
Filmerna finns även att ladda ner på ftp://xjonx:film@130.236.208.210:21 Där finns både den stora och den lilla filen. Om det skulle vara så att ni inte vill trassla med mail o grejer. Sjukt bra film iaf!!

Tillbaka
Topp