Skidgymnasium?

• Trådstartare Trådstartare rrens
  • Start datum Start datum
R

rrens

Guest
Skidgymnasium?
Hej, jag ska snart börja bestämma mig för vart jag ska gå på gymnasiet. Jag vill inrikta mig på jibb. Vart ska jag söka och vad kommer jag behöva för poäng?
Även, hur är det att gå där? Vad gör man?

Skidgymnasium?
Gå på malungs skidgymnasie, 3 åkdagaar i veckan i Sveriges bästa park, Kläppen! Kan det bli bättre? dessutom slipper man bo in the middle of nowhere/Kiruna

Skidgymnasium?
haha, Kläppen känns ganska middle of nowhere också... Sjukt trist skidort iaf om man tänker utöver åkningen. Fast hur malung är kan jag ju dock inte uttala mig om.

Skidgymnasium?
Malung funkar om man bara vill ha möjlighet att åka skiis och lära sig nya grejer men kanske inte vill satsa på det.. Kiruna funkar om du vill ha möjlighet att ta dig längre en det!

Skidgymnasium?
Du kan söka in på dina julbetyg och du bör ligga på ca 230-250 poäng ellerhögre!Senare kommer du att kallas in till ett intagningsläger under vårenberoende på hur många poäng du har och hur bra dina skidmeriter är,datumen inte klart ännu!Skicka in din ansökan via www.vinteridrott.se och klicka påutbildningsprg. och ladda ner pdf filen längst ner på sidan och skrivunder på samtliga punkter och skicka in den till oss med dina julbetyginnan den sista mars!

mail från akke

Tillbaka
Topp