Skidhyra i Saalbach

Milliways

Medlem
Skidhyra i Saalbach
Hej

Jag ska ner till Saalbach v2. Jag funderar om det är värt att betala 300 för att släpa med skidorna på planet eller om jag ska hyra i år. Innan har jag alltid använt mina egna så jag undrar vad det kostar att hyra ett bra paket där. Pjäxor har jag. Brukar det vara bra saker man får hyra?

Tack
Emil
 
Skidhyra i Saalbach
Jag läste nån stans att det kostar runt 80 euro/vecka för skidor, vet dock inte vad det är för grejr, man borde väl vara som vanligt när man hyr.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp