Skidhyra i Saalbach
Hej
Jag ska ner till Saalbach v2. Jag funderar om det är värt att betala 300 för att släpa med skidorna på planet eller om jag ska hyra i år. Innan har jag alltid använt mina egna så jag undrar vad det kostar att hyra ett bra paket där. Pjäxor har jag. Brukar det vara bra saker man får hyra?
Tack
Emil
Jag ska ner till Saalbach v2. Jag funderar om det är värt att betala 300 för att släpa med skidorna på planet eller om jag ska hyra i år. Innan har jag alltid använt mina egna så jag undrar vad det kostar att hyra ett bra paket där. Pjäxor har jag. Brukar det vara bra saker man får hyra?
Tack
Emil