Skidjibbarkompisar / polare / homies / sökes:D

pelle_jons

Ny medlem
tjena hopp alla gladisar :$

nu i vinter skulle jag behöva lite nya skidjibbar kompisar:D

om nån vill ställa upp så vore jag evigt tacksam:) .. jag åker överallt i sthlm, räcken, hustaken, innomhus och även i backen:D

hör av er till mig;)

senaste anmälningsdatum 05.08.2007 aiight?

jag kommer gärna pelle_jons! jag hoppas det kan leda till ngt mer än bara vänskapligt skidåkande....

Fluffsurfarn sa:
jag kommer gärna pelle_jons! jag hoppas det kan leda till ngt mer än bara vänskapligt skidåkande....
kul att du vill fluffis:) hade å andra sidan räknat med dig i backen också;) kanske till och med på ett å annat håll:)

pelle_jons sa:
ekdahl sa:
pelle_jons sa:
man får komma hur man vill, jag är en snel person som gillar alla former och är inte kräsen vad det gäller kläder
gillar att ha flera stycken eller bara en?
jag vill gärna ha fler än bara en att åka med:D
hej! jag gillar att åka både framlänges och baklänges. sen gillar jag stillsamma höstpromenader ocskå. utvecklar gärna olika trick med er ;) vad krävs för förkunskaper?

du kan ju bilda ett eget litet crew nu! som de här fyra grabbarna.
1224161028PICT1608.JPG

Eller så kan du ju börja åka i www.jakfreeride.se

Senast ändrad:
Det var ju nästan så att man gick på det. Men eftersom inlägget kommer från Pelle förstår man att det var oseriöst. Men tanken var god!
Btw, riktigt cleana hustlas där på bilden!

vadå oseriöst? pelle_jons har gråtit hos mig hela helgen och veckan eftersom ingen vill vara hans kompis! men jag är på din sida pelle, det är inte konstigt med 12 tår, jag lovar!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp