Skidkläder i XXXL?

Skidkläder i XXXL?
Tror inte det finns några "vanliga" skidkläder alltså från dom klassiska tillverkarna i storlekar större än XXL vilket är väldigt stort! Men du kan ju alltid kolla runt lite.

Skidkläder i XXXL?
Eller så lär man sig att tycka om sin kropp. Kläder i storlek xxxl kommer sitter så jäkla illa på dig och du kommer inse ditt misstag om du bara provar kläderna innan du köper dem.

(Ja jag har noll förståelse för storlekshysterin.)

Senast ändrad:
Skidkläder i XXXL?
xxxl? ska du tälta och bjuda in polarna eller?

att vara lång och smal som en pinne är HELT NORMALT för killar i din ålder - det inget att skämmas för!

gå till nån affär och prova. large eller ev möjligen xl är nog fullt tillräckligt...

Skidkläder i XXXL?
OM du verkligen behöver strl. XXXL så skall du nog göra något åt din vikt innan du spänner på dig pjäxorna... Annars kommer du att carva sönder backen och lämna stora bombkratrar i landningarna!!! Vi andra kommer att önska att vi lagt ner lika mycket tid på gymmet!

Skidkläder i XXXL?
LoBoMan sa:
OM du verkligen behöver strl. XXXL så skall du nog göra något åt din vikt innan du spänner på dig pjäxorna... Annars kommer du att carva sönder backen och lämna stora bombkratrar i landningarna!!! Vi andra kommer att önska att vi lagt ner lika mycket tid på gymmet!
Jag väger 69 kilo, så om jag skulle behöva göra något åt min vikt, skulle det nog varit att gå upp..

Skidkläder i XXXL?
men vafan, låt killen köpa de kläder han vill. det är sjukt onödigt med alla kommentarer som "de kommer sitta så illa på dig" och "ska du vinna tävlingen om störst kläder?" . låt killen sköta sig själv om hur stora kläder han vill ha. svara bara på frågan istället.

trodde du var mognare än så Dr_Snow, du är ju trots alla moderator, ska du inte föregå med gott exempel?

Senast ändrad:
Skidkläder i XXXL?
robin när de är så stort så heter de 3xl eller 4xl osv.. finns iaf streetkläder som är så stor på hiphopsidor och även jackor

Skidkläder i XXXL?
tror obermayer har stora strlekar. pete kör med sjukt stora o har för mig att jag läste nåt om xxxl.

Skidkläder i XXXL?
Läs Skid åkarna där står det en massa om jackor och hur du skall kläd dig om du är "jibber":P

Skidkläder i XXXL?
haha palla xxxl , jg o min tjej skulle kunna knulla i de tältet utan att ni ens märker att vi har varit där.. och de är samtidigt som du har dom på dig..

vet inte var de går o köpa men i USA finns de sånnahär affärer för sjukt överviktiga... kan ju leta upp nån sån..

hej på dej..

Skidkläder i XXXL?
Köp AVALAAN i storlek L . då får du HYFFSAT jävla baggy!, för avalaans storlekar är sjuka x) har polare en som köpte S och den va fett baggy! :P

Skidkläder i XXXL?
Köp en Bogner overall så ser du ut som en michelingubbe i guldlame. Varför så stora kläder? Häckar du i parken så är det väl ok där rör man sig i allafall så lite men åker du pist och offpist och är fallhöjdsmeterpundare så bör du ha en tightare och mer följsam outfit än xxxl

Skidkläder i XXXL?
Hehe, XXXL måste vara helt galet stort! Jag blev nästan mörkrädd när mina nya ripcurlbrallor (XL) dök upp i lådan, nertryckta i världens minsta paket. Det känns som om två av av mig rymms i dem.
När du ändå ska beställa världens största byxor så passa på att leta upp ett par hängslen också...

Skidkläder i XXXL?
Huggybear sa:
men vafan, låt killen köpa de kläder han vill. det är sjukt onödigt med alla kommentarer som "de kommer sitta så illa på dig" och "ska du vinna tävlingen om störst kläder?" . låt killen sköta sig själv om hur stora kläder han vill ha. svara bara på frågan istället.

trodde du var mognare än så Dr_Snow, du är ju trots alla moderator, ska du inte föregå med gott exempel?
Jävla WORD på de, fattar inte varför i h*vete alla ska klaga på stora kläder? Låt folk ha vad fan dom vill! Som t.ex när Hh lägger ut en bild kommer de många kommentare typ: Ååååh är de inte oskönt å åka i klänning?

Om ni inte gillar stora kläder så behöver ni väl inte kolla på dom bilderna? Eller så kan ni skita i att skriva i tråden om ni inte har något vettigt att säga.
De va allt jag hade att säga :)

Peace.

Förresten tror jag att www.the-house.com hade skidkläder för överviktiga, men RipCurl har väl fett stora storlekar? Köp ett par xl från dom och jag tror dom passar rätt bra!

Peace igen :)

Skidkläder i XXXL?
vafan nu när alla ändå håller på och ska ha xxxxxxxxxxxxxxxxxxl kläder så kan man väl lik gärna köpa typ en luftballong och ha som overall, det är väl ghetto?

Skidkläder i XXXL?
ollenyman sa:
vafan nu när alla ändå håller på och ska ha xxxxxxxxxxxxxxxxxxl kläder så kan man väl lik gärna köpa typ en luftballong och ha som overall, det är väl ghetto?
Det är dehär jag menar, varför kan folk inte få ha stora kläder utan att nån ska kommentera de negativt hela tiden?

Skidkläder i XXXL?
andeniflaskan sa:
ollenyman sa:
Det är dehär jag menar, varför kan folk inte få ha stora kläder utan att nån ska kommentera de negativt hela tiden?
är det rättvist då? om alla ska börja sno åt sig extra mycket tyg? helt ärligt tänk efter lite? Det finns inte hur mycket tyg som helst i världen och jag kan berätta för dig att åtgången har ökat när fler börjar ha större kläder...

Skidkläder i XXXL?
Akta er så inte en moderator kommer och børja ge tillsægningar...
Skulle vilja sæg att hær finns reglbrott på paragraf:
- 1.1
- 1.3
- 2.3
- 2.4
Læs æven 5.1...

//V

Skidkläder i XXXL?
kläderna kan vara stora, men för stora så ser de ju löjligt ut? lär bara bli tung i luften. kirra en luftballong som ollenyman sa

Skidkläder i XXXL?
De är ju vad vissa tycker, och vissa tycker att stora kläder(läs för stora ni som vill) är skönt å cleant. Ni behöver ju inte bli så jävla negativa direkt, som de står i reglerna: har du inget vettigt att tillföra, skriv inte!

Peace

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp