Skidkläder

cEkholm

Medlem
Skidkläder
Tjenare tänkte kolla om någon vet nån schysst hemsida att beställa lite kläder ifrån, är inte ute efter junkyard,hollywood,saga osv och dom vanliga som brukar länkas i trådarna utan något mer ovanligt gärna något från analog / saga(tidigare kollektioner)

Kanske finns liknande trådar jag vet men 99% av dom så är det samma gamla hemsidor som länkas och dom har jag gått igenom mer än en gång

Skidkläder
tips: skriv en tydligare rubrik, typ "ovanliga skidkläder" eller "skidkläder: tidigare kollektioner" så kanske någon som inte pallar ännu en tråd som de du nämner med länkar till junkyard, hollywood etc. orkar klicka och kanske kan komma med tips :)

för jag klickade på denna tråden bara för att be dig använda sökfunktionen, och det är ju synd eftersom du faktiskt har en mindre vanlig fråga.

ett tips är att lägga upp en köpes-annons på köp&sälj och skriva vad det är du letar efter. kan säkert finnas nån därute som sitter inne på äldre/ovanligare grejer.

Skidkläder
Skistore.se har en hel del sådant! Även Brädkultur men de har ingen internetshop finns nog bara att gå till i Stockholm :/

Skidkläder
Ratroopa sa:
Skistore.se har en hel del sådant! Även Brädkultur men de har ingen internetshop finns nog bara att gå till i Stockholm :/
Tack för svar men var där och kikade för nån vecka sen och dom skulle få in sakerna rätt sent och och ska iväg innan dess tyvärr :/ men tack endå!

Tillbaka
Topp