Skidkompisar- St. Anton!

emeelieP

Ny medlem
Skidkompisar- St. Anton!
Hej! Jag är en 19-årig tjej som ska ner till St. Anton i december för att vara där över säsongen. Boende och jobb är redan klart. Jag söker någon trevlig rese- och skidkompis som man kan ha roligt med. Är någon intresserad? När ska ni åka? Har ni fått jobb?

Vi hörs!

Skidkompisar- St. Anton!
Hej. mirja heter jag 20 år, är väldigt sugen på att åka ner men har varken boende jobb fixat. det är väll mest boende jag letar efter nu då jag tänkte söka jobb på plats : ) har du boende alltså och någon plats? är väldigt intresserad!

Skidkompisar- St. Anton!
Hej!
Jag har varken fixat boende eller jobb än. Jag hade tänkt fixa jobb när jag kommer ner. Men om jag hittar ett boende i St.Anton vilket jag hoppas innerligt att jag gör så åker jag ner i mitten av dec. Jag reser och åker gärna skidor tillsammans :)

Mirja, om du har lust att fixa något boende tillsammans så ställer jag på det! Hade varit grymt kul att hitta ett skönt gäng eller någon härlig person att bo med! So how about it?

// Majk-24 år

Skidkompisar- St. Anton!
Jag drar ner 1 dec, ensam, och går en skidlärarkurs! Hade varit kul med lite umgänge att åka med och festa till det med! :)

Bara att höra av sig!

Martin

Skidkompisar- St. Anton!
Jag har ett boende, jag är inte säker men jag tror att det är för en person. Tipset är att hitta boende i Pettneu eller någon annan by utanför St.Anton . Då kommer ni spara tusenlappar i månaden. Jag ska bo i Pettenu i ett personalboende på ett hotell. Om ni inte vill åka ner redan nu i november så testa att söka jobb redan nu. Sök på den österrikiska arbetsförmedlingen på något yrke och ort. http://www.ams.at/index.html . Hör gärna av er igen

Skidkompisar- St. Anton!
Tjaa alla Barmarksglidare! Får hoppas på lite snödump snart!!

Sitter hemma fortfarande men kommer troligtvis flyga ner den 6.dec.
Har sökt ett jobb som jag får veta i mon om jag får. Är dock tveksam med att bo 4 km utanför stanton, som personalbostaden ligger. Vet inte om det var i st christoph, lr Pettneu.

oavsätt om jag tar jobbet eller ej, tänker jag att det borde gå att fixa något annat boende i stanton. Så finns det någon/några som skulle behöva en snubbe till i stugan:P, eller önskar gå ihop ett gäng å bo, så är jag intresserad.

Vi ses där nere: )

Mvh
Johan Vintäng

Skidkompisar- St. Anton!
Vintang sa:
Tjaa alla Barmarksglidare! Får hoppas på lite snödump snart!!

Sitter hemma fortfarande men kommer troligtvis flyga ner den 6.dec.
Har sökt ett jobb som jag får veta i mon om jag får. Är dock tveksam med att bo 4 km utanför stanton, som personalbostaden ligger. Vet inte om det var i st christoph, lr Pettneu.

oavsätt om jag tar jobbet eller ej, tänker jag att det borde gå att fixa något annat boende i stanton. Så finns det någon/några som skulle behöva en snubbe till i stugan:P, eller önskar gå ihop ett gäng å bo, så är jag intresserad.

Vi ses där nere: )

Mvh
Johan Vintäng
Hallå Johan! Vad är det för jobb du har sökt och var ligger det? Jag ska bo utanför St. Anton men ska jobba i St Anton. Hittar jag något bättre där så jag intresserad av att dela boende. Jag åker ner den 13 december så om du hittar något när du kommer ner så får du gärna höra av dig.

MVH Emelie

Skidkompisar- St. Anton!
Hej!

Är ni nere i St Anton allihopa vid det här laget? Jag är sjukt sugen på att dra ner, har kompisar där nere och vill bara bara bara åka skidor. Vill dra så snart som möjligt efter nyår och behöver boende! Jobb fixar sig där hoppas jag. Tips? Någon som har en plats över i en lya? Hör av dig vetja!

KRAM

Skidkompisar- St. Anton!
Hallå där! Jag kom ner i tisdags. Jag tror inte det finns plats till fler i det boendet jag bor på men jag kan fråga andra om de vet. Försök ringa ner till olika ställen och se om de fortfarande behöver hjälp är mitt tips.

Vi synes!

Skidkompisar- St. Anton!
Jag behöver boende i St. Anton mellan 5 -31 januari ! Skulle ju vara grymt om någon vet någonstans där de finns en säng ledig :) Säsongade där förra året och är så sjukt taggad på att dra ner igen.
Hör av er!! :)

Skidkompisar- St. Anton!
Hej hej ! Åker ner den 29e och letar boende förfullt. Någon som åker ner till st anton vid den tiden och vill dela boende? :)

Skidkompisar- St. Anton!
Hej

Jag letar efter ett säsongs boende i st anton för vinter. Är redan i st anton och har jobb men behöver boende. Hör av en om ni vet något eller letar efter roomies…. Allt av intresse!!

-Emmelie (0681-83 70 14 86)

Skidkompisar- St. Anton!
emeelieP sa:
Hallå där! Jag kom ner i tisdags. Jag tror inte det finns plats till fler i det boendet jag bor på men jag kan fråga andra om de vet. Försök ringa ner till olika ställen och se om de fortfarande behöver hjälp är mitt tips.

Vi synes!
Hej!
Jag behöver någonstans att bo i början av januari. Är du helt hundra på att det inte finns plats för en till i ert boende? Jag är annars intresserad :) Hör hemskt gärna av dig!

Skidkompisar- St. Anton!
Hey! Jag och en polare tänkte åka ner 1-2 veckor i jan/feb. Vi skulle behöva någonstans att bo bara. Vi är två tjejer som älskar skidåkning och festa. Är de är någon som vill dela bo med oss under 1-2 veckor, självklart får ni betalt för det. Eller om ni vet något billigt ställe.

Skidkompisar- St. Anton!
Hej jag och min pojkvän är just nu i st Anton, vi bor där vi jobbar just nu men skulle vilja fixa nytt boende. Vi är alltså två st som hade velat dela boende med några. Hör av er om ni är intresserade av att dela! Ni måste komma ner, det är
Riktigt najs här!

Tillbaka
Topp