Skidkritik-SKÄRPNING!

Red-Star

Ny medlem
Skidkritik-SKÄRPNING!
Jag börjar tvivla på dessa så kallade skidrecensioner som finns på denna sida. Helt ärligt verkar det som om i princip alla skidor är världens bästa (enligt antal stjärnor), visst finns det många bra skidor på marknaden just nu och det är så klart grymt. Men alla kan inte vara femstjärniga! Så för att den ypperliga ide ska funka och verkligen vägleda folk så för ända in i... var kritiska. och försök på ett mycket mer objektivt sätt beskriva för och nack delar. Brothers of METAL fighting for steel!

Skidkritik-SKÄRPNING!
Tror faktiskt inte det finns något hopp om bättring i frågan! Inte så länge hela landet är fullt av folk som åker Volvo och anser att det är en bra bil dom åker i...

Skidkritik-SKÄRPNING!
När man har köpt ett par nya skidor så blir man ju hemmablind liksom....man vill ju skriva att dom är bäst osv. så man själv är nöjd.
Men jag håller med dig folk borde vara mer ärliga och kritiska när dom reccenserar skdior och dyligt. Men man ska ju heller inte bestämma sig för ett par nya skidor bara för att ngn här har skrivit att dom äger.

Skidkritik-SKÄRPNING!
Japp, vi finns. Fast vi tror inte det är bättre utan Volvo. Vi vet! Dessutom vete katten om inte vi som kör japanskt till och med är lite bättre människor..:-)

Skidkritik-SKÄRPNING!
har Volvo
är kritisk
är vis (med ålderns rätt)
konstaterar att...
GNU färdas på velociped

...no offence buddy!

Men visst, många recensioner är rent tunna på substans.
/A

Skidkritik-SKÄRPNING!
Om du med "mössen" menar dom som har mus, dvs. Kvinnorna, så är jag helt med på att det är dom som regerar!

Skidkritik-SKÄRPNING!
Att vara vis, att vara gammal, att vara förnuftig, att vara lagom, att vara tråkig? ;-) *oops vilken passning*

Det är ju alltid det som är minst lagom och förnuftig som är det roligaste, snabbare, brantare dyrare ;-)

Nä mer matnyttigt om testerna!!

Eder Leder!

Skidkritik-SKÄRPNING!
jag gillar bingo-lotto och lotta engeberg
kaffe med semla
har bokat plats på hemmet blåvivan
läder å latex är ju inte fel heller
PRO-dans i kväll

Skidkritik-SKÄRPNING!
Webmaster borde ju börja med att ta bort alla inlägg i stil med "En klar 5:a, iofs har jag inte åkte dem ännu men de verkar as stabila". Finns en hel del tyvärr.

Skidkritik-SKÄRPNING!
nej webmaster borde inte ta bort 5or. han borde inte ta bort några alls. för sätter man en femma sä gör man det. kan man inte tycka att grejerna är värda det? jag tänker altid kritiskt och väger för mot nackdelar varje gång jag sätter ett betyg. sen om man inte klarar av att se på alla betg, gör inte det då. om du vill ha ett rättvist betyg kan du väl kolla pånågon som du tror har satt ett rättvist betyg. det är bra som det är nu anser jag. Även om det är många som inte riktigt vet vad betgen står för och att räkna med nackdelar så får vi leva med det. för det kommer alltid att finnas sånt folk här.och att sålla bort deras betyg, det är ju som att fuska till ett visst betyg på en produkt.
//tom

Skidkritik-SKÄRPNING!
För att återgå till ämnet:
Sant det du skriver att alla skidor får bra betyg.
KAn väl bero på flera saker. För det första så tror jag inte att de går att köpa en dålig skida i dagens läge, bara mindre bra. Iom att uvecklingen gått så långt så tror jag det är nästan svårt att köpa en skida som är dålig.
Köper man en skida som man letat efter länge, tex en spec modell, så är de klart man blir nöjd med köpet. Som föregående sa, så är ju "mina skidor grymma".. Jajaj...

Att jämföra skidor är som att jämföra motocross-cyklar. Honda är bättre än Kawasaki balbllabal. Men alla har samma teknologi, rätt mig om jag har fel?

Kram

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp