Nillyy89 Ny medlem 2005-11-21 skidlängd? #1 mina twintips är 171 långa och jag själv är 1.79 lång, är de en hyfsat bra längt för offpist å park-åkning är då frågan?
mina twintips är 171 långa och jag själv är 1.79 lång, är de en hyfsat bra längt för offpist å park-åkning är då frågan?
B balanselius Guest 2005-11-21 skidlängd? #2 nej, det finns ingen "bra" längd för den kombinationen och vad spelar det för roll att du är 1,79m lång?
nej, det finns ingen "bra" längd för den kombinationen och vad spelar det för roll att du är 1,79m lång?
B balanselius Guest 2005-11-21 skidlängd? #5 de är ju självklart för korta för att var bra i offpist, därav dilemmat som drabbar de som vill kombinera park och puder...
de är ju självklart för korta för att var bra i offpist, därav dilemmat som drabbar de som vill kombinera park och puder...
Nillyy89 Ny medlem 2005-11-21 skidlängd? #6 okok men jag ska satsa mest på park i år , då funkar vell den längden va?:P