Lite kul måste man ju haOstMats sa:min ekonomiska situation tillåter förmodlingen några folköl. ähh, jag brukar ändå mest äta och sova massvis när det vankas skidåkning. f
klart jag inte gör!obbenn sa:Lite kul måste man ju haOstMats sa:min ekonomiska situation tillåter förmodlingen några folköl. ähh, jag brukar ändå mest äta och sova massvis när det vankas skidåkning. ffixar med mig lite billig skit från sthlm på ditvägen, då bangar du inte?
inte gått nåt intro, men det verkar väl vettigt att grundutbildning 1 är första steget?PrincessPopsicle sa:Jag vill dit! Lite sent att anmäla sig nu, men har skickat en förfrågan så vi får se var det leder. Typiskt mig att vara ute i sista minuten.. Har ni gått intron? Vet ni hur det egentligen fungerar? Tyckte det verkade lite luddigt på hemsidan...
amen va bra då!PrincessPopsicle sa:Hey! Det fanns plats kvar! =D I'm in, när jag lyckats ta ledigt från jobbet, dvs.
Det kanske var i frilufts regi som man skulle gå en intro först. Hur som helst. Ska du gå tvåan på en gång eller? Såg att det rekommenderades..
Såg att du åker telemark egentligen, tänkte du "öva" lite slalom innan kursen? Har åkt bräda i några år nu, så jag är nog lite ringrostig på skidorna..
Det låter skitbra, för jag kunde bara ta ledigt från jobbet en vecka :P Billigt och bra för den lokale sponsornOstMats sa:amen va bra då!
jag är fattig brevbärarvikarie så det blir bara steg 1 för mig. i januari iallafall. kanske gör steg två i åre sen i april. det var lite sent påtänkt och oplanerat i mitt fall också.
ja, det blir nog ett par dar i flottsbro eller hammarbybacken för att se om jag fortfarande kan, men det ska nog gå bra. som att cykla, fast med planker istället för hjul. bara det blir kallt nån gång så dom kan öppna..
det verkar vara tåg som gäller. jag gillar tåg.PrincessPopsicle sa:Det låter skitbra, för jag kunde bara ta ledigt från jobbet en vecka :P Billigt och bra för den lokale sponsornOstMats sa:amen va bra då!
jag är fattig brevbärarvikarie så det blir bara steg 1 för mig. i januari iallafall. kanske gör steg två i åre sen i april. det var lite sent påtänkt och oplanerat i mitt fall också.
ja, det blir nog ett par dar i flottsbro eller hammarbybacken för att se om jag fortfarande kan, men det ska nog gå bra. som att cykla, fast med planker istället för hjul. bara det blir kallt nån gång så dom kan öppna..Har du planerat så långt som färdmedel upp till hälsingland osv?
Har faktiskt aldrig provat skidbackarna häromkring, men inser att jag nog måste öva lite jag med. Vi väntar på kylan! (förmodligen de enda i sthlm)
vad kommer du att åka på?
Hmm, kanske. Vet du hur många som ska gå kursen eller så? Det är smidigt att samåka bil annars om man blir många.. Då blir det lite mer frihet under veckan med, ifall man vill göra något någon kväll.. Sjukt litet ställe, järvsö..OstMats sa:det verkar vara tåg som gäller. jag gillar tåg.
åkte tunnelbana idag och såg att dom spraya som fan i hammarbybacken så det är nog på g! (jävligt kallt att dela post idag)
vi kan ju höras när dom har öppnat och dra nåra svängar.
jag har ett par slalomlagg som morsan brukar använda, tänkte testa om dom funkar. är säkert lite korta och mjuka men ska man inte slå hastighetsrekord så borde det gå bra. dom är inte från stenåldern iallafall. om det var så du menade.