skidor eller tjejen?

skidnarkoman

Ny medlem
skidor eller tjejen?
om ni nu mot alla odds skulle bli tvungen att välja mellan skidåkning och världens underbaraste flickvän vad skulle ni då göra? göra slut med tjejen eller lägga skidorna på hyllan?

skidor eller tjejen?
går det att svara på sånt? för min nuvarande flickvän skulle jag kanske lägga laggen på hyllan men skulle vara deprimerad resten av livet.

skidor eller tjejen?
varför välja? om jag skulle stanna hemma pga min pojkvän skulle det nog inte funka så jädrans bra, skulle få abstinens. Men samtidigt, riskerar det o spricka pga att man drar till fjälls så skulle man ju få abstinens av det oxå. Mne man kan aldrig veta utan att ha prövat, det går ju faktiskt att sticka hem om det skulle krisa. Snacka er fram till nån vettig kompromiss, det går alltid att hitta =)

skidor eller tjejen?
ja fy fan ...drar man iväg o kommer på där att det hade vatt najs o va singel när man ser alla söta snowboard brudar man kan ha kravlöst sex med en vecka tills dom åker hem så förtjänar man att man bli slagen av en flock apor....hårt o länge....men o andra sidan e det förbannat svårt att göra slut me nån man älskar....o förbannat sjukt igentligen...slits itu som en grillad kycklingvinge på tjockholmen e vad mitt hjärta sysslar me för tillfället

skidor eller tjejen?
mm...det är svårt att välja mellan det man älskar och den man älskar.

är just nu singel sen ett par månader...tjejen tyckte bl a jag åkte för mkt skidor plus en massa annat som gjorde att hon till slut tog sina saker och flyttade söderut till platta omgivningar :,( . men hon tvingade iaf inte mej att välja mellan henne och skidåkningen.
men om någon tjej skulle ställa sådana krav på mej så skulle jag fråga henne om hon var helt allvarlig och frisk. skulle kanske kuna varva ner lite men aldrig sluta helt...

skidor eller tjejen?
Du blir aldrig tvungen att välja mellan skidor och världens underbaraste flickvän!
Om hon försöker få dig att sluta med något du älskar och mår bra av, så kan det bara innebära att hon inte bryr sig om dig. Och om hon inte bryr sig om dig, så lär hon knappast vara världens mest underbara flickvän.

skidor eller tjejen?
kanske inte...själv skulle jag aldrig få kräva av någon tjej att hon fick välja mellan mej och dansen/snowboarden/fotbollen/kören eller vad hon nu tycker är kul.

skidor eller tjejen?
Om man av sin partner tvingas välja, så är det inget hälsosamt förhållande, så då kan man i princip lika gärna välja skidåkningen. I ett fungerande förhållande med framtidsutsikter respekterar man varandras åsikter och passioner, och kräver inte sådana uppoffringar av varandra. Jag själv har en pojkvän sedan ett par år tillbaka, och han har åkt skidor 1 gång de senaste 10 åren (jag släpade med honom till kungsberget), men det är inga problems alls. Respect!

skidor eller tjejen?
Aldrig bort med åkningen. Om inte flickan kan respektera det så är det inte nån flicka att respektera. Dumpa.

skidor eller tjejen?
iaf så länge förhållandet håller.

men jag skulle kanske varva ned lite men aldrig sluta helt. men om man har tjej och det är runt -25 ute eller extremt flatljus och dimma eller kraftig snöstorm, så stannar man självklart hemma med henne....

skidor eller tjejen?
??? Varför stannar man hemma då? Du kan åka skidor 8 timmar om dagen. Övriga 16 kan du ju vara med tjejen. Visst det kan vara jobbigt med flatljus och dimma, och är man inte sugen på att åka kan man ju lika bra vara med tjejen. Men är man riktigt åksugen skiter man i flatljus och dimma...
OCH SNÖSTORM = PUDER

Tycker inte din flickvän att det är bra att du har kul och har en passion i livet?

skidor eller tjejen?
ta skidorna. du kan ju fortsätta idka intimt umgänge med massvis av jumperkött så länge du vill, men om du väljer bruden e du ju fast där. hon blir ju rynkig efter några år liksom.

skidor eller tjejen?
krafig snöstorm = mkt kraftiga vindar, stängda liftar osv...

det skulle vara svårt att välja men det skulle nog bli skidorna. och jag bad inte om hjälp med ett relationsproblem (har ingen tjej just nu) utan frågade vad DU SJÄLV skulle göra.

fast den tjej som blir svartsjuk på skidåkingen kan inte vara riktigt frisk. skulle nog föredra att hon blev svartsjuk på nån av ens tjejkompisar istället... det skulle inte vara så konstigt...det verkar de flesta flickvänner bli nån gång och det är nästintill oundvikligt...

skidor eller tjejen?
Någon skrev att man skulle välja mellan den perfekta flickvännen och skidorna. Om inte hon åker skidor hur fan kan hon då bli perfekt???????????????????

skidor eller tjejen?
du har en poäng där Blackriverpoint. har haft en liten svaghet för snowboardbrudar det senaste åren...dels pga att de jag har fastnat för har varit söta och för att väldigt tjejer åker snöplanka...av nån underlig anledning...

skidor eller tjejen?
man ska inte behöva välja mellan sin´hobby och flickvännen, man ska ju helt klart ägna sin tid åt både och.. har nästan samma problem, jag har en stuga uppe i sälen men har inte så mkt tid över till den när man har flickvän och bor nere i värmland.. men men man får vell försöka få med henne nåra gånger på sånt som hon tycker är kul ibland.. men om man ska säsonga så blir det riktigt jobbigt.. aja c ya on the flipside..:P

skidor eller tjejen?
Ha kvar tjejen? Knappast! Om du är ung typ under 25 så finns det inget att fundera över. Tänk när du sitter där 40+ med en ful fet kvinna och tänker på ungdomen

skidor eller tjejen?
mä de e jö bare å hoka upp me en grabb/brud wa ever... som en lika taggad på å pumpa puder som en själv. så kan man ju göra allt på en å samma gång... killar som ikke lever i en snödrivar e inge å ha.

skidor eller tjejen?
om jag hade en kille som var helt underbar å skulle väjla bort skidorna... aldrig.. men man kan säkert kompremissa??? lycka till kisen..

skidor eller tjejen?
Kompromisser brukar oftast bli sämre än de båda första alternativen. Men ibland är kompromissen kanske enda alternativet.

Tillbaka
Topp