Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förväntningar kan ju göra mycket.fiskebulle sa:och förväntade mig att det skulle vara en tuff(svår, hård) skida, för det var så försäljaren försökte framställa den.
171 låter extremt kort, de är ju twintip också.Johan555 sa:Tack så mycket för alla svar
Jag tror jag ska ha mig ett par som är 171 cm
är 178 och väger 67 kilo!
de har iaf en uppböjd tail?UT sa:Extrem Patriot är INTE en twintip-skida.
Aaaa, precis samma uppböjda tail som en skida avsedd för pistsmisk.bl0ckm0ng0t sa:de har iaf en uppböjd tail?UT sa:Extrem Patriot är INTE en twintip-skida.
Hmmm, nej.UT sa:Aaaa, precis samma uppböjda tail som en skida avsedd för pistsmisk.bl0ckm0ng0t sa:de har iaf en uppböjd tail?UT sa:Extrem Patriot är INTE en twintip-skida.
egentligen struntsamma, det jag ville säga var att de är korta till att börja med och uppböjningen stjäl ytterligare kontaktlängd.rabbit sa:Hmmm, nej.UT sa:Aaaa, precis samma uppböjda tail som en skida avsedd för pistsmisk.bl0ckm0ng0t sa:de har iaf en uppböjd tail?
Precis samma uppböjda tail som en skida avsedd för lite av varje.
Det är absolut inte en "fullhöjdsbaktipp" men nog skulle den räcka för att Jon Olsson skulle sätta fakielandningar med den.
Och skidor avsedda för pistsmisk på riktigt är inte ens lite uppböjda bak. Om man nu inte räknar de få millimetrarna för att avsluta skidans kontaktyta...
-snö
/r
Jaa Rabbit, inte vet jag vad Jon Olsson har med saken att göra och hårklyveriet har inga gränser. Jag vill ändå hävda att något bakre brätte inte finns på skidan i fråga och att bakre upphöjningen är negligerbar i sammanhanget. Och om vi skall fortsätta med petimeterdebatten vore det kul att se en komplett upprapning av vilka pistsmiskare som är i nära nog avsaknad av bakre upphöjning, och vilka som har det. :D :D :Drabbit sa:Precis samma uppböjda tail som en skida avsedd för lite av varje.
Det är absolut inte en \"fullhöjdsbaktipp\" men nog skulle den räcka för att Jon Olsson skulle sätta fakielandningar med den.
Och skidor avsedda för pistsmisk på riktigt är inte ens lite uppböjda bak. Om man nu inte räknar de få millimetrarna för att avsluta skidans kontaktyta...
-snö
/r
Avsikten med vad du kallar "hårklyverier" var att klargöra för Johan555, och/eller andra intresserade av Extrem Patriot hur denna skidas bakända verkligen "ser ut".UT sa:Jaa Rabbit, inte vet jag vad Jon Olsson har med saken att göra och hårklyveriet har inga gränser. Jag vill ändå hävda att något bakre brätte inte finns på skidan i fråga och att bakre upphöjningen är negligerbar i sammanhanget.