Skidor köpes! tips?

TwinTip

Ny medlem
Skidor köpes! tips?
Tja ska köpa ett par twinTips som inte bara e gjorda för parken...har ni några tips så nämn helst priset..kan vara förra årets model...

Skidor köpes! tips?
Scott Intoxca P2 måste jag säga är en riktigt bra tt-skida. Kostar väl omkring 5000:- utan bindningar. Dom har till i år tagit bort dom onödiga plastdetaljerna som bara låssnade på förra årets skida. Jag skulle rekomendera att köpa årets. Det du absolut inte ska köpa är 2000/2001 modell. Dom gummilisterna låssnade efter andra dagen. Lycka till.

Skidor köpes! tips?
köp Dynastar Concept. den rockar både i parken och pisten.. snygg ären också :)

Skidor köpes! tips?
Salomons nya 1080 känns riktigt bra faktiskt! Blir dock lite mjuk för riktiga pistfarter. Annars är Völkls V-ski Explosive och V-Ski Pro alltid säkra kort. Dock inget för rumpvickande kortsväng..
// Tiger

Skidor köpes! tips?
Du letar efter en skida som funkar i parken, men har tyngdpunkt på freeride, om jag uppfattat dig rätt. Då är ett hett tips Scott Santiago! Den är extremt lätt, stabil i farter, och fet i puder. dessutom har den en väl tilltagen twintip. Helt klart bästa valet. den är också grymt snygg och väcker uppseenade eftersom inte många har den.
//jacob

Tillbaka
Topp