Skidor på Junkyard.se

Skidor på Junkyard.se
Ye, branschen ser lite annorlunda ut nu för tiden än förr, många som gått under.

Adapt / Expand or die typ.

Skidor på Junkyard.se
Missen dom gör är väl att sälja färdiga skidpaket, dessutom med värdelösa bindningar till samtliga paket. STH 12 är väl en okej bindning i och för sig. Men squire till Traveling circus som inte är en barnskida precis, samma med future spin.

Skidor på Junkyard.se
kommer ihåg back in the days när dom hade slogan "always online, never inline (or skis)"

så jag säger endå sellouts!

Skidor på Junkyard.se
Always online, never inline. "or ski" har jag aldrig sett relaterat till dem

Skidor på Junkyard.se
LilaSnabel sa:
finns inget roligare än snowboardåkare som hatar på skidåkare :lol:
Jo de gör de visst. När vi skidåkare äntligen får ett öppet mål för att hata tillbaka på alla dessa skidåkarhatande brädåkare...

Avslutar med att berätta att jag är en trogen junkyard kund och att snowboard alltid kommer vara tuffare än skidor. Man kan vara vänner för de.

Skidor på Junkyard.se
Comme sa:
williamcramp sa:
Man kan numera köpa Lacoste, skidor och independet truckar på samma ställe. Fan va core.
Vad är fördelen med "core"?
Den enda fördelen med att va en renodlad core butik är att man förmodligen har asbra utbud på just det.

Ska man ha allt blir det svårt att få något vettigt utbud på något.

Kolla t.ex. junkyards skidutbud med någon core skidbutik (conrad, skistore, alpingaraget) så ser du att även om junkyard är större så har dom sämre utbud ;)

En annan sak jag märkte är att SAGA fanns på junkyard! Vetifan om det är på gott eller ont men saknar lite grejen att man enbart kunde köpa SAGA på deras hemsida. :/

Tillbaka
Topp