Skidor til telemarktjej

madzy

Ny medlem
Skidor til telemarktjej
Hei =)
Vore jættte snælt med lite hjælp =)
Jag tænker kjøpa nya skidor, men hvilka? Jag ær 169 cm, ca 65 kg och ska primært anvænda dem til toppturer el offpist rundt skiorter, men dem måste så fungera ganska bar i pist oxå (blir alltid att man åker lite dær oxå)

Vore jætte glad før lite hjælp =)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp