Skidor Till Winter Jam

Pl0PPEN

Medlem
Skidor Till Winter Jam
tja, jag undrar om det finns några FR "kändisar" och randoms som ska ta med skidorna till winter jam !?
jag kanske tar med men vet inget ännu ... :/

skulle kanske vara kul att se lite grymt folk från fr som dra 630 on typ ^^ :)
pz!

PS sist jag var där förra året så var det ju IS KALLT! :S

Senast ändrad:
Skidor Till Winter Jam
haha okej..

Jag kommer ta med skidor eftersom att railparken var sjukt skön! Lätta och svåra boxar. Det bliir iiiiskallt om man bara står stilla och tittar på. Jag körde i underställ+t-shirt tillslut för man blev väldigt varm :)

Skidor Till Winter Jam
ta me skidorna, annars kommer du ångra dej! sjukt mycke roligt folk och bra boxar yaoo! inget att fundera över ens:O

Skidor Till Winter Jam
jaa asså jag tar nog med men jag vette fan om jag vågar köra^^ :/
när jag var på uppsala bakens grejj så var ju titti540 och superunknown och nån helt sjuk kille från majanders edits ...
jag var där förra året och det såg askul ut att ta med skidorna med alla e så jä*la bra!! jag såg en plutt som drog 270 on prezl sw up 270 off liksom ??
jag e ju också ganska stor och lång för mion ålder så jag ser ju helt sämst ut XD

Skidor Till Winter Jam
Pl0PPEN sa:
jaa asså jag tar nog med men jag vette fan om jag vågar köra^^ :/
när jag var på uppsala bakens grejj så var ju titti540 och superunknown och nån helt sjuk kille från majanders edits ...
jag var där förra året och det såg askul ut att ta med skidorna med alla e så jä*la bra!! jag såg en plutt som drog 270 on prezl sw up 270 off liksom ??
jag e ju också ganska stor och lång för mion ålder så jag ser ju helt sämst ut XD
skitsnack! ta me skidorna och kör om du är sugen på att åka! Stämningen är ju go och sådär. Inget att tveka på!
All makt åt skidglädjen, vår befriare!

Skidor Till Winter Jam
Jag skulle vilja hoppa bigjumpet, finns det möjlighet till det?

Tillbaka
Topp