skidort i Afrika

fmil

Ny medlem
skidort i Afrika
skriver ett projektarbete i skolan där vi ska ta fram lite oilka skidorter runt om i världen. helst ska de vara lite udda och inte för mkt turister. finns det däremot något hett tips om skidort i afrika. ni kan väll skriva några förslag om det finns.

skidort i Afrika
finns ju skidorter nånstan vid kanarieöarna upp vid bergen.. har för mig att kanarieöarna ligger vid afrika iaf .. :DD

skidort i Afrika
ligger vid afrika men tillhör väll spanien, om inte min geografi sviker mig. men man får nog räkna det till afrika.

skidort i Afrika
Det finns ett par orter i Marocko, den största och mest kända heter Oukaimeden och ligger nära Marrakesch. Jag skall åka dit i vinter, har bokat flyg den 30:e januari. Det är skitsvårt att hitta information om stället på nätet (om man inte kan franska som jag) Men jag sticker dit på chans. Får du fram nån kul info så meddela mig gärna.

Mvh

Fredrik

skidort i Afrika
ska ta och göra mitt bästa och hitta något interessant då George_Hagi.
även hört att det finns en inomhusbacke i Dubai. någon som vet något kul om detta?

skidort i Afrika
finns inomhus backe i london ocks, tror dock att dubais är större. hör också hört att dom håller på att bygga en ny större inomhus backe i dubai!

Tillbaka
Topp