Skidorter som man kan vara 18 på?

svanander

Ny medlem
vart kan man bo om man nu bara är 18 eller dock en som är 20. e ju på flera ställen att 2 st behöver vara 20...

tberor på om du vill bo i sverige eller utomlands. i sverige så TROR jag att det är så att den som "hyr" stugan måste vara 18 sen behöver inte resterande vara det. men det är bara vad jag tror. utomlands vet jag icke hur det är med åldersgräns. det du kan göra är att fråga på det stället du har tänkt att åka till vad dom har för åldersgräns där du e. eftersom man är myndig som 18 åring så tror jag det gäller i sverige som sagt.

det är i sverige å de verkar vara på flera ställen man måste ha 2 st som e 20. tex åre som de va tänkt..

svanander sa:
det är i sverige å de verkar vara på flera ställen man måste ha 2 st som e 20. tex åre som de va tänkt..
Helt rätt, under ÅMM fick vi oss en fin utskällning och moralsamtal i drygt en timme.
Varför igentligen? Hey, vafan morsan som bokade. Alltså står hon för kostnader om något går sönder och samma krav om störningar osv gäller väl alla. TUMMEN NER FÖR SKISTAR!

Annars finns det ju massa privatastugor mm.

var i hundfjället me ett par kompisar förra vintern. alla var 18 lr yngre men vi hyrde av Uno Jonsson's och när vi snackade me han om att ingen va 20 så sa han att de gick bra om vi skötte oss.

Tillbaka
Topp