Skidprylar New York

Telis78

Medlem
Skidprylar New York
Ska till New York över nyår, någon som vet om bra skidaffärer där? (kläder, skidor, telemark etc) Kursen e ju grym där, vilka amerikanska märken ska man satsa på vad gäller jackor och skidor?

Skidprylar New York
www.backcountry.com

www.the-house.com

bara att bestælla føre du åker och skicka till det hotellet du ska bo på eller om du har någon adress dær.

Skidprylar New York
Fanns en väldigt trevlig "Patagonia" butik någonstans i SOHO vill jag minnas, sök på nån Patagonina hemsida så går den nog att hitta.

/JN

Skidprylar New York
Hjulbult sa:
Fanns en väldigt trevlig "Patagonia" butik någonstans i SOHO vill jag minnas, sök på nån Patagonina hemsida så går den nog att hitta.

/JN
Patagonia Soho
101 Wooster St
New York, NY 10012
p: (212) 343-1776

dock är väl mängden skid_prylar_ man hittar där en smula begränsad;-)
<edit>
Alla amerikanska patagoniabutiker är dock värda ett besök - deras organic jeans som inte finns i europa kan rekomenderas...

Senast ändrad:
Skidprylar New York
Backcountry.com ar sjukt bra, sitter i montana, usa och har gjort sakert 10 bestallningar dom senaste 2 manderna. dom har en riktigt bra outlet, med mycket prisvarda prylar. fick hem mina skidor igar arets scott p3 med look bindningar betalade 2800 kr..

Skidprylar New York
Oakley storen är ju inget man kan rekomendera. Ett stort kallt rum med lite prylar och snordyrt.

Tillbaka
Topp