skidresa v44 tis-sön till kaprun 2 platser lediga!
Tjena!
Jag Jonas 22 år och en polare tänkte dra till Kaprun nu v 44 alt 45 om det inte passar resenärerna!
Bra med snö på glaciären nu och vädret ska va helt ok!
Det finns hursomhelst 2 platser kavar i bilen som kommer avgå från Borås
Om det finns intresse så maila mig med uppgifter så hör jag av mig
proffsbula@hotmail.com
Bilresa, färjebiljetter, boende i lägenhet och 4 dgrs liftkort ca 2800 kr (Kap)
Tja!
Jag Jonas 22 år och en polare tänkte dra till Kaprun nu v 44 alt 45 om det inte passar resenärerna!
Bra med snö på glaciären nu och vädret ska va helt ok!
Det finns hursomhelst 2 platser kavar i bilen som kommer avgå från Borås
Om det finns intresse så maila mig med uppgifter så hör jag av mig
proffsbula@hotmail.com
Bilresa, färjebiljetter, boende i lägenhet och 4 dgrs liftkort ca 2800 kr (Kap)
Tja!