skidrock

skidrock
Om du vill ha sköna, varma och torra rockar ska du kolla på Ziener. Fick just en sådan och den e verkligen skitbra

skidrock
om du har beacha brallor kan du ju ha samma färd på rocken..... för ja tycker att de e snyggt när de e samma färg:) lycka till

skidrock
fan du kan int tänka efter satans skit! en skidrock är en rock man skidar med, hur skulle det vara???!!?!? ett finlandsvenskt utryckt för jacka som man skidar med är helt enkelt; skidrock!

skidrock
knb sa:
fan du kan int tänka efter satans skit! en skidrock är en rock man skidar med, hur skulle det vara???!!?!? ett finlandsvenskt utryckt för jacka som man skidar med är helt enkelt; skidrock!
en rock är ju annars nått som går ända ned till fötterna.. typ matrix style.
eller?

Senast ändrad:
skidrock
vad är det för disskusion egentligen?

ska vi dra in lite färglära i det hela... biege är en form av brun med gul bas, till skillnad från t.ex. ocra som är brun med röd bas. Jag skulle föreslå en kompleterande färg, dvs en färg som ligger i motsatt ände av färgcirkeln, dvs en relativt mörk lila med blåa inslag!

då kommer folk lägga märke till dig..

P!

skidrock
marer sa:
knb sa:
eller?
tycker samma.. skulle bli lite jobbigt att påka skidor med en rock. Men en skidrock är altså en vanlig jacka?

Och nej jag kan tyvärr inte tänka :)

skidrock
Sjogras sa:
marer sa:
knb sa:
eller?
tycker samma.. skulle bli lite jobbigt att påka skidor med en rock. Men en skidrock är altså en vanlig jacka?

Och nej jag kan tyvärr inte tänka :)
hihi:)

skidrock
hmm, förstår inte riktigt vad du menar med skidrock, rock är ju en väldigt bred musikgenre, och vad man vill lyssna på i backen är ju helt individuellt. men allt från wolfmother till kooks tycker jag funkar

skidrock
parka.jpg

Är det en parka du menar med skidrock?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp