Skidsäsong Verbier 2016-17

sofiasvanq

Ny medlem
Tja!
Körde en grym säsong i St Anton förra året och nu siktar jag mot en ny skidsäsong men i VERBIER i år.

Jag lägger upp en tråd här för att se om det finns något intresse hos andra som är sugna på en galen skidsäsong med fest, jobb och skidåkning! Alltid kul med svenska skibummers i denna sjuka alpby.

Finns det intresse?? Hojta till!

Helt klart intresserad!

Verkar dock vara svårt att hitta jobb och boende, av det jag har hört, har inte kollat själv.

Jag ska ner dit denna säsong med 2 polare, letar boende just nu men hittar ingenting vettigt på internet, så om du har något tips på vart man kan leta så säg gärna till annars så lär vi synas där nere!

Jag ska dit och skibuma med en tjejkompis också nu i december! Letar som galningar efter grymt boende till bra pris!

Hör gärna av er om ni har tips - delar mer än gärna med skönt gäng!!

Vi har också lite svårt att hitta schysst boende för bara 3 Pers. Hör av er om någon vill dela

Senast ändrad:
Hejhej,
Jag ska också ner till verbier i vinter. Åker ner själv som de verkar nu, så är de någon som har en extra säng i sitt boende så är jag väldigt intresserad. Gjorde säsong i verbier i vintras så har rätt bra koll på byn och uppe på bergen!
/Camilla

Hej! Vi är 4 pers som letar boende för vintern. Vi delar gärna boende med andra! Är det någon som har några tips om vem man kan kontakta? Hur bodde du förra säsongen? :)

Jag och två polare ska med ner vi körde säsong där förra året också. Verbier är sinnes på alla sett men spara spara där är dyrt allesammans ?

Kul med fler svenskar! Körde också en skidsäsong i Anton förra säsongen. Siktar nu också på Verbier i vinter med en annan polare. Ska ni andra leta jobb där nere eller ordnar ni de innan?

Tillbaka
Topp