Skidshop på internet

• Trådstartare Trådstartare KOP_MINA_LAGG
  • Start datum Start datum
K

KOP_MINA_LAGG

Guest
Skidshop på internet
Tjena, ja undrar om nån vet nån bra sida där man kan köpa skidor...Ja undrar också om de finns nån svensk webbsida där man kan köpa Yeah right och Really sorry...

Skidshop på internet
Tänkte bara höra om man åker på en massa sketna tullavgifter om man beställer från Usa eller ett annat land?

Skidshop på internet
Om du beställer från USA så kan du råka ut för både tull och moms. Beställer du från ett EU-land är det inga problem. Du betalar det landets moms (som med all säkerhet är lägre en den svenska) och ingen tull.

Ta en titt på: http://www.cham3s.com/defaultGB.htm

Har inte beställt nått själv, men dom sägs vara vettiga...

Skidshop på internet
jepp man åker på moms o tull hitils har det varit värt det får se hur mycket UPS vill ha bara.

Skidshop på internet
Någon som har någon erfarenhet av Ski Bilek?
Sidan är ju ohyggligt ful och jag litar bara på saker som är väl presenterade.. nej, men allvarlig.. några erfarenheter?

(sorry, det var inte vad den här tråden handlade om, men pm:a mig eller nåt, såg bara att någon tipsade om dom... )

Senast ändrad:
Skidshop på internet
Jag tänkte beställa från www.sport-conrad.de för några år sen, men istället kollade jag upp vad dem kostade, gick till intersport här i stan och snackade med dem... slutade med att jag fick skidorna 1000 spänn billigare!

Pröva det först så slipper ni krångel med frak/skatt/moms och skit

Tillbaka
Topp