Skidval

Freeride_extrem

Ny medlem
Skidval
Hej! Nya skidor ska jag ha i år. Vad ska jag köpa? Jag var på en affär i stan då tipsade dom mig om Armada av3 tror jag dom heter.. Men vad finns det mer? En kille tipsade mig om Head mojo 70 och scott p2-p3 och rossignol schratch.. Vad ska jag köpa? för övrigt är jag 140 lång och väger 40 kg..Tack på förhand!

Skidval
scratch pro fs
fins i längderna
138cm-148cm-158cm.
Ska de vara så jävla svårt att kolla fakta innan man skriver. Tor ju att ni alla sitter framför en dator.
Kolla fakta och sluta tramsa.
Kalle

Senast ändrad:
Skidval
Ekdahl... Ännu ett jävligt onödigt inlägg. Om jag får fråga dig vad ditt inlägg tillför denna tråd? Inte ett skit mer än att klanka ner på Ramis-Jibber. Vilket är otroligt onödigt efter som jag redan har bett han sluta tramsa och kolla fakta. Men tyvär är väll Freeride på väg mot någon slags skolgårds mentalitet. Tråkigt om ni frågar mig.
Kalle Kax

Skidval
KalleKax sa:
Ekdahl... Ännu ett jävligt onödigt inlägg. Om jag får fråga dig vad ditt inlägg tillför denna tråd? Inte ett skit mer än att klanka ner på Ramis-Jibber. Vilket är otroligt onödigt efter som jag redan har bett han sluta tramsa och kolla fakta. Men tyvär är väll Freeride på väg mot någon slags skolgårds mentalitet. Tråkigt om ni frågar mig.
Kalle Kax
Indeed, du verkar inte vara så gammal med tanke på din längd? Och då har du nog inte hunnit åka skidor så länge att du kommer märka någon större skillnad på skidorna, precis så som dom skrivit i inlägget där uppe..

Skidval
KalleKax sa:
Kalle Kax
å dampa inte loss....du kommer få svar......ta de lungt!

köp Skratchen 138cm

Senast ändrad:
Skidval
KalleKax sa:
Kalle Kax
jo kalle visst kanske "Freeride på väg mot någon slags skolgårds mentalitet" men samtidigt kan man ju tänka att det är självklart att det börjar jiddras en jävla massa nu om skidor och utrustning, eftersom det är snö på väg och folk börjar bli ivriga :D eller?

Skidval
feelinho sa:
KalleKax sa:
Kalle Kax
jo kalle visst kanske "Freeride på väg mot någon slags skolgårds mentalitet" men samtidigt kan man ju tänka att det är självklart att det börjar jiddras en jävla massa nu om skidor och utrustning, eftersom det är snö på väg och folk börjar bli ivriga :D eller?
Word

Skidval
varför ska han köpa 138 cm om han redan nu är 140 och lär växa lite till under säsongen.
Känns det inte lättare o köpa 148 cm då?
8 cm för långa skidor är inte speciellt svårt att köra på.

Satsa på 148orna du kommer tjäna på de o har mer kul i pisten med dom än med 138orna.

Tillbaka
Topp