Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hade tänkt mig att köpa ett par nya skidor till nästa säsong !
jag vill ha en allroundskida som fungerar bra i puder och i pist !
nån som möjligtvis skulle kunna tipsa mig om ett par ?
Hello!
Kan rekommendera ett par Rossignol Bandit XX, en schysst allroundskida som fungerar riktigt bra i lössnö samt är roliga i pisten med rätt teknik.
Jag kan också rekomendera bamditen, det är en av få skidor som funkar riktigt bra både i och utanför pisten. Om du däremot tänker hoppa mera så kan nästa års salomon 1080 spaceframe eller Rossignol Scratch vara ett bra alternativ.
X-scream är det rätta valet, visst lite väl vanliga men funkar grymt bra både i pist och puder. Är väl lite mer inriktade på carving men är så pass breda att de funkar utmärkt att pumpa puder med oxå.
Om jag var i ditt läge så skulle jag nog kolla in de nya Völkl V-Ski pro, testade dom i vintras nere i Schweiz och skönare lagg för man söka efter med ficklampa.
De är fartstabila som bara den och hårda och sköna, otroligt bra grepp på is osv.....
Om du har några frågor så är det bara att höra av sig.
Själv ville jag också ha en skida som passade påde i puder och i pist. Testade några olika och fastnade för Dynastar Intuitiv 74. Den är lika bred (bredare?) som sin storebror BIG i ändarna, men lite smalare i mitten. Detta gör att den fungerar utmärkt både i pisten och i offpisten. Är helnöjd och kan varmt rekommendera den. Sabil och ganska tung, så den tål att köras ganska aggresivt utan att den skakar.