Skillnad mellan Bataleon Jam/Hero och Enemy

ett_Hund

Ny medlem
Skillnad mellan Bataleon Jam/Hero och Enemy
Tjo! såg för något år sedan ljuset och började köra Bataleon och har sedan dess härjat omkring på en 157as Hero vilket jag antar mer eller mindre är samma bräda som Jam, Då jag köpte denna var jag ute efter något styvt och brutalt och blev lite förvånad över hur pass mjuk den kom att kännas efter att man åkt på den ett tag.. älskar fortfarande brädan och har ingen som helst tanke på att pensionera den. Dock finns suget efter en riktig jäkla slaktarmaskin kvar och således har jag börjat snegla lite på en Enemy. Då jag i dagsläget väger in på tämligen moderata 70+ kg funderar jag över hur pass mycket mer vikt man behöver sätta bakom sin åsikt för att på ett vettigt sätt för fram den till en Enemy.. Är på det klara med vad jag gör när jag åker bräda och behöver inget mer jibbigt än en Hero då den enda parkåkning jag känner egentligen påverkas av vilken bräda jag kör är i pipe där jag i dagsläget har behovet täckt.
Således.. någon som kört både Enemy och Hero/Jam som kan förklara för mig hur mycket hårdare man måste köra en Enemy för att få ut något vettigt av den?

Snödjup

Tillbaka
Topp