skillnad mellan streetracer 8 och 10 ?

skillnad mellan streetracer 8 och 10 ?
tjena :=)
någon som provkört dessa skidor och känner till skillnaden...(bortset från bindningen ser dom snarlika ut) Hmm... ?

nik
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp