Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dock är ofta flexen mellan en (riktig)racepjäxa hårdare än hos en freeridepjäxa med samma index. Det är en ganska stor skillnad mellan Dobermann WC soft (~130) och Supercharger.Hasse sa:Eller så är dom lika hårda. Så som Supercharger som har flex 120-130.. Med flera..
//H
Show me!Slimfit sa:därför kör jag om er alla på ett par skitgamla pjäxor tills någon plockar fram ett seriöst alternativ.
Kanske lite radikalt. Visst om sköna innebär komfort alla mina mjuka gosedjursmorgontofflor så nä, då kommer de aldrig bli sköna. Men undrar allt vilken bootfittre du gått till? Samt vilka gamla obekväma pjäxor du åker runt på som spöar skiten ur alla nya?Slimfit sa:Bootfittern förklarar att det har hänt massor sedan Stenmark piskade pinnar och numera ska skon vara bekväm, normalt att hälen åker upp och foten glider runt som i en oljad kondom och du kan helt enkalt lika gärna åka i dina gamla t0fflor.
BULLSHITTERS!
RJÄXOR SKA INTE VARA SKÖNA
Japp, annars är det som att köra Formel 1-bil med skodabromsar, går fort framåt men går inte att manövrera.ChPh sa:Jag har hört att ha bra pjäxor är viktigare än att ha bra skidor. Är det sant?
Vad e de för fel på skodabromsar?JockeSki sa:Japp, annars är det som att köra Formel 1-bil med skodabromsar, går fort framåt men går inte att manövrera.ChPh sa:Jag har hört att ha bra pjäxor är viktigare än att ha bra skidor. Är det sant?
HAHAJockeSki sa:dom duger till söndagsåkning men knappast F1, precis som ett par Salomon SX92
http://c.im.craigslist.org/EA/sh/X5m714LVqh1yIDaEDQzc52g36y8I.jpg
Sen när har Supercharger flexindex 120-130? Den i butik ligger ju på 85 om det är Nordica du menar.Hasse sa:Eller så är dom lika hårda. Så som Supercharger som har flex 120-130.. Med flera..
//H