Skillnad på SPK 07 och SPK 08 ?

maff

Ny medlem
Som rubriken lyder så undrar jag vad det är fö skillnad på salomons spk 07 och spk 08 eftersom ja ska köpa nya pjäxor snart å dehär 2 kostar lika mycket.

de finns ju iof 3 olika spk i år, chaos., pro och kreation. tror mest flexet är skillnaden på årets tre modeller. och kaos e nog den som e förre årets. fråga i butik

Men det ända som är skillnaden på den vita och den blåa är att det är olika flex, eller? skall också köpa nya pjäxor så det lutar mot ett par SPK. så frågan är bara vilken som passar mig bäst? är det skönt när pjäxorna är så hårda som den vite?

spk 08 är det väl läder på..jag tycker inte att det är snyggt,, tycker spk 07 är mkt snyggare!

peace >v<

Senast ändrad:
In-Dahl sa:
spk 08 är det väl läder på..jag tycker inte att det är snyggt,, tycker spk 07 är mkt snyggare!

peace >v<
finns tre olika spk modeller som ja redan sagt. spk pro har läder ja. kaos ser ut som förra årets nästan. och kreation e mjukast och blå

Glömde helt att säga vilken spk modell ja ska ha..de va chaos 08 elr SPK 07 båda kostar 299€ på intersport (från Finland) = 2990 kr tror jag :)

Ja har SPK pro modell imorrn:P När ja prova på Pro o Kreation så va Pro 2000 gånger så sköön.
Tycker att det inte alls är bra passform på den blå, det är en budget pjäxa.
Chaos är grymt sköön också så om ja va du skulle ja köra på den:)

Men som den Gay jag är vill ja ha det fetaste i backen=) Go´pro!

aa tror ja kör på den men är inte chaos å spk pro model typ samma utom att pro modell har typ läder?

Nästan... fast pro har lite mjukare dämpning och sånt... jag har precis köpt pro men det var 40% rabatt, annars hade jag köpt kaos. Har testat båda och jag kände inget direkt skillnad faktiskt.

EriikPersson sa:
Tycker att det inte alls är bra passform på den blå, det är en budget pjäxa.
Faktum är att alla SPK är budgetpjäxor, dom är baserade på en oerhört billig hyrpjäxa. Mycket smart tilltag då de tar ut rejäla priser för SPK.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp