Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm,, vad vet du ? : ) Speak out dude : )borat25 sa:"tell me more, tell me more!"![]()
pin!6blomman7 sa:Jahapp. Vad kommer det att bli för tail ?
haha, vad har jag kvar att berätta? topsheetet är rätt snyggt, grottmålningar kan vi väl säga...6blomman7 sa:Nu får du förklara lite närmare, jag vill veta ALLT : )
haha, man kan lätt tro det, men jag är på intet sätt inblandad där!dr-telemark sa:Vafan, har dom låtit dig göra grafiken?
;-)
Ja, hur ska det gå!dr-telemark sa:Det snöar, jag hade behövt det där andra paret här just nu Linus ;-)
Hur ska jag klara mig med bara Piton och DH? Jäkla snygg grafik på PB också!
Lägg av, det är grafik... Eller ska vi säga "tryck" :PLee-nus sa:Ja, hur ska det gå!dr-telemark sa:Det snöar, jag hade behövt det där andra paret här just nu Linus ;-)
Nu är det iofs inte "grafik", men jag förstår din poäng - de är snygga!
Jag gillar "tapet".Jarle sa:Lägg av, det är grafik... Eller ska vi säga "tryck" :PLee-nus sa:Ja, hur ska det gå!dr-telemark sa:Det snöar, jag hade behövt det där andra paret här just nu Linus ;-)
Nu är det iofs inte "grafik", men jag förstår din poäng - de är snygga!
PB kommer att bli en riktigt rolig skida
De kommer i september som det ser ut nu, ord. pris 8000. Pre order kanske vi kan lösa om det blir tillräckligt stora siffror.6blomman7 sa:När släpps dom ? and how mutch. Pre order![]()
Finns den någon skida du kan jämföra den emot ? Hänger ju med lite när man ser shapen och vikten, men har du någon halvobjektiv bedömning![]()
Läste mig fram till att den ska vara ganska mjuk i flexen, stämmer det ?
Ja, det är väl en ganska fair beskrivning. Den ska vara rolig både i skog och på berget. Tror inte du blir besviken!6blomman7 sa:Så charger/lek då? typ som någon skrev : ) Kommer det att vara något spann eller ? Tänker på eventuella pistegenskaper. Howitzarna är ju grymma även där, men kanske inte så lekfulla i low speed/skog/20cm snö direkt.