Skimovie.Lets make things better av :schnabelkäse

jung

Aktiv medlem
ny film från schnabelkäse...http://thepiratebay.org/tor/3540029/Skimovie.Lets_Make_Things_Better

aaa.. den här filmen är härlig, sköln skidglädje och lite galan saker som droppet i slutet av filmen.

Haga

Fasen att man inte kan öppna sina portar och seeda som bara den till denna film, Inte tankat klart än men tror detta kan vara en bra film.

Sjukt bra film! Respekt. Gött o se Freeridefilmer bland alla jibb o studsmattefilmer :)

Jävlulskt ladd där i slutet, hur hög va den klippan??

Grym rulle! Riktigt bra! Jag hjälper till och seedar nu med 8mbit uppåt.

Senast ändrad:
nice, vill verkligen se den då min kusin är me i den.. jag har 100 / 100 mbit så jag kan fortsätta seeda sen

komigen boys n girls.. upp med torrenterna... sitter o myser med 20kb/s.. bättre kan ni.. :)

Senast ändrad:
Riktigt nice rulle måste jag säga.. Man blir bra sugen på att åka skidor, men lutar åt att man får vänta några månader till då snön inte riktigt vill komma i den mängd jag vill.. Hjälper till och seedar lite..

Grym film med duktiga åkare, perfekt att ladda upp inför vintern med. Läste aldrig eftertexterna, men är allt filmat i Engelberg? Går ju inte att avgöra genom att se filmen, men är 20-25m en rimlig uppskattning av det sista droppet?

Varför ser jag ingenting? Trist att ladda hem 37 minuter vit skärm med tystnad till. Jag misstänker
att jag behöver uppgradera min Quicktime-spelare på ett eller annat sätt?

Senast ändrad:
Fan vad bra ni gjorde det där!! riktigt bra skulle kunna varit utan lite av de inklippta gubbarna å bilderna men annars grymt!! Jag älskade första snowboarddelen grym åkare och bra snö härligt att se.. Ganska mycket filmat i Kicking va?

Sista droppet har vi inte mätt men det näst högsta som syns strax innan mätte vi upp till ca 22 m

Tillbaka
Topp