Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var som satan, då var liftkorten uppe i 22290 för fem dagar blir inte billigare men det var ett tips o tack för detJockeSki sa:Aktien står i 90,50 så det är bara att langa upp 18100:- och hoppas på att aktierna inte går ner närmaste månaderna innan du hinner sälja igen för i så fall kan liftkorten bli betydligt dyrare än 4930:- :P
Tack skall kolla!Preben sa:Man ska väl kunna gå med i Sälens if tror det kostar 400 kr för en familj. Är du medlem där tror jag du har billigare skipass, kan iallafall vara värt att kolla. http://www6.idrottonline.se/SalensIF/
Magnan visst är det så, men om det finns ett sätt attt få det billigare då vill du inte veta det?Magngan sa:Eller så väljer man helt elkelt ett annat ställe att åka till, om man inte är villig att betala det det kostar....
Ok förstår din point, du skall se att när det väl är dags kommer jag nog att betala fulltMagngan sa:Min uppfattning är att om alla "fuskar" så så höjs priserna ännu mera....
Och för mig är utbygnad av liftsystem och minskad trängsel i backar och lift högre prioriterat än pengar (och inte för att jag har för mycket, utan för att jag prioriterar)