Skipass i Lindvallen

AndersBe

Ny medlem
Skipass i Lindvallen
Hej :D

Är det någon som ett sätt att få ner kostnaden på skipass Lindavallen v10
Rabatter genom skidklubbar etc
Vi är en familj på 2 vuxn och 2 ungdomar 8 & 12 år

5 dagar kostar 4930 dyrt tycker jag, alla tips tas emot !

mvh
Anders

Skipass i Lindvallen
Det går att få 15% rabatt om man köper minst 200 aktier i Skistar AB.

"För dig som äger aktier i SkiStar finns rabatter att inhämta. Vi erbjuder nämligen 15% rabatt på förhandsbokad SkiPass, skidskola och skiduthyrning i SkiStars regi. Enklast är att boka allt på webben, och få rabatten dragen direkt.

Äger du minst 200 SkiStar-aktier och finns registrerad i vår kunddatabas, som uppdateras månadsvis ca 10 bankdagar efter månadsslut, är du berättigad till rabatter. Rabatten slår dvs. inte direkt efter att ni erlagt likvid/betalning för aktierna."

http://www.skistar.com/sv/boka-skidresa/Aktieagarrabatt/

Skipass i Lindvallen
Aktien står i 90,50 så det är bara att langa upp 18100:- och hoppas på att aktierna inte går ner närmaste månaderna innan du hinner sälja igen för i så fall kan liftkorten bli betydligt dyrare än 4930:- :P

Skipass i Lindvallen
JockeSki sa:
Aktien står i 90,50 så det är bara att langa upp 18100:- och hoppas på att aktierna inte går ner närmaste månaderna innan du hinner sälja igen för i så fall kan liftkorten bli betydligt dyrare än 4930:- :P
Det var som satan, då var liftkorten uppe i 22290 för fem dagar blir inte billigare men det var ett tips o tack för det

Skipass i Lindvallen
Eller så väljer man helt elkelt ett annat ställe att åka till, om man inte är villig att betala det det kostar....

Skipass i Lindvallen
Min uppfattning är att om alla "fuskar" så så höjs priserna ännu mera....
Och för mig är utbygnad av liftsystem och minskad trängsel i backar och lift högre prioriterat än pengar (och inte för att jag har för mycket, utan för att jag prioriterar)

Skipass i Lindvallen
Magngan sa:
Min uppfattning är att om alla "fuskar" så så höjs priserna ännu mera....
Och för mig är utbygnad av liftsystem och minskad trängsel i backar och lift högre prioriterat än pengar (och inte för att jag har för mycket, utan för att jag prioriterar)
Ok förstår din point, du skall se att när det väl är dags kommer jag nog att betala fullt :)

Skipass i Lindvallen
Köp ett hus i Sälen och låt Skistar förmedla uthyrningen så får du 40 % på säsongskort

Tillbaka
Topp