Skistar anställnings intevju

Johan313

Ny medlem
Heeej!

undrar om någon vet när man får reda på om man blir antagen att komma upp på anställnings intevju? något som fått det redan kanske?

TACK! på för hand
johan

Ring och fråga, dels får du svar, dels får de en anledning att titta på din ansökan igen, du kommer längre upp i högen och har förmodligen större chans att få jobbet.

Lycka till!

hey hey jag väntar med men de är väl i början på september nu man får reda på det efter som man ska åka upp sen nån gång 19 - 21 tror jag de var ...Tyrèn

Hur utförligt bör man svara på frågorna på skistars jobbansökan?

Dvs.

Varför vill du jobba just i Åre?

Vad förväntar du dig av tjänsten?

Berätta om dig själv

Hallo nja asså jag svarade på alla frågor å sen efter så är de ju nåra exstra frågor med så svarade på dom med.. Men man ska väl svara rätt utförligt på alla frogor eftersom det är viktigt för dom å veta vem du är å hur du tänker om att jobba hos dom ... Tyrèn

Shit dom har redan börjat kalla upp folk asså =/ då kanske dom skriver mail till dom som inte får komma upp snart då.. illa då kanske man inte kommer jobba där i år asså ..Tyrèn

dom lär ju inte hinna ringa alla samma dag. man brukar få ett meddelande på skistar-sidan oavsett om man får komma upp på intervju eller inte.

Det känns som om det säkerligen kommer svar ang. jobb för skistar nu denna vecka.. Så håll ögonen öppna, Kolla mail! Det tänker jag göra iallafall :)

ringer dom får man komma på intervju, annars skickar dom ett mail o säger att det va många som sökte o blabla.

åre fjällby ringde mig nyss och ville ha en referens. Själv fattade jag inget då jag inte hört talas om dem, men jag hamnar på skistars hemsida efter lite googlande...

om det nu är dem så måste de ha gått via ams och inte min nätansökan.
Får hoppas de ringer tillbaka och vil haa meej

Senast ändrad:
Kläppen ringde mig några timmar efter att jag ansökt haha :D Någon mer här som ska på intervju den 9 eller 10 september? SJälv ska jag dit den 10:onde.

hej jobbade från skistar i vinter, om jag inte minns fel så ringde dom typ i september någon gång. men blire så att du inte får något jobb och ändå är sugen så ring dom i gen i vinter och hör för där jag var så skanades det skidlärare som faan mest hela tiden, dvs om de e de du vill göra.

lycka tiil det är sjukt kul att sesonga supa och "rullarunt"/aron

vart va du då?

och hur mkt jobba är det egentligen?
förstått som att det är nästan hela veckorna?

Senast ändrad:
Skistar nyttjar ett 3 veckors schema enligt ABC principen som rullar på från 17dec till säsongsslut.

Det betyder att en person med A schema arbetar enligt följande:

Vecka 1. L mån, J tis,ons,tors, L fre,lör,sön
Vecka 2. J mån,tis, L ons, J tors,fre,lör,sön
Vecka 3. J mån L tis,ons J tors,fre,lör,sön

Och om igen och igen och igen och igen...

De med B och C jobbar också på detta vis men förskjutet, så har vi ett ABC-gäng på tre personer är det vareviga dag två personer på arbetet men en ledig.

Hallo mig maila dom till å inte ringde nu hoppas jag bara det finns tåg platser=) skönt att man ficka komma upp iaf ... Tyrèn

Senast ändrad:
Oj då är de inte många dagar dom har å skicka biljetter till alla isf =? för jag ska åka upp den 18/19 hade jag tänkt mig=) Tyrèn

Segt bara att vara där i två dagar för en intervju och kanske inte ens få jobb.

Sen tänker iaf jag inte bada, tråkigt som faen där ju....

Senast ändrad:
hey angånde tåg biljetten så har jag pratat med annika i dag å hon är hemma med sjukt barn nu men ringde henne på hennes mob.. å dom skulle skickas ut innom kort=) Tyrèn

ok.. låter ju sweet:) men hade varit skönt å veta om man fick plats på tåget, stod ju först till kvarn. men får väl ge dom nån dag till då.

De ska redan ha hört av sig är jag rädd. Men ring din kontaktperson så håller han / hon säkert koll på just ditt fall... Håller tummarna för dig!

Tillbaka
Topp