Skistar anställnings intevju

hallo alla.. jag pratade med min kontakt person i dag på skistar. . å hon sa att dom som ska åka upp natten den 17/18e ska få tåg biljetten i slutet på denna vecka så ni vet .. . Tyrèn

Hejhej!
Jag fick mina biljetter till posten idag, och jag ska upp med tåget den 19e från Göteborg!

Fortfarande ingen som ska med samma tåg???

Hallo . . Jag fick mina biljetter till posten idag med =) så åker i från stockholm natten till den 18e nån mera som glider från våran huvudstad =? Tyrèn

Jag ska ta tåget från gbg den 19e, kommer nog bli sjuk skoj att komma upp till åre igen =) Hoppas bara man får jobb.. Hör av er om ni vill hänga på tåget.. det är ju ett par timmar att fördriva tiden på så att säga.. =)

Rekryteringen är sketa roligt kan jag medela och tåg resan ojojoj vilket kalas :) Lycka till alla som ska dit så ses vi kanske i vinter (Åre)!

Hopp då åker man från norrköping med tåg vid halv 9 i kväll då sen glider man med stockholms tåget till åre å hoppas på nåra roliga dagar ses ....Tyrèn

Någon som åker från Västerås? Skall på intervju 20-21, skulle vara kul att hooka upp å dricka nåra kalla på tåget?

Jag åker den 19.e hoppar på i hallsberg. och nej det ä vagn 84 som gäller!!! eller?

Jag åker me tåget från GBG den 19....Vagn 84 is the shit....Jag hoppas på att det blir lite gött röj på tågresan upp...den är ju gaaaaanska lång =)

Tillbaka
Topp