Nja du påstår ju uppenbarligen att skidutrustning är lyxvaror. Vart handlade människor varor innan internet? Jo i butik. Så kalrt jag förstår att folk köper på internet. Men hur ser då framtiden ut? Handla på internet utan att prova varorna, veta att dom passar, sett dom i verkligheten, kunnat rådfråga? Det jag är mot är att folk utnyttjar butikerna som finns och kan stå i timmar och diskutera och sen gå hem och köper på internet. Då förstår jag varför vissa butiker begär 500 kr för montering. Sen vet jag hur mycket en butik har i förtjänst p åett par Gotaman tex och jag lovar dig du måste sälja sjukt många för att kunna köpa en Porsche Cayenne. Lite grovt räknat ungefär 300 par. Det man tjänar sjuka pengar på däremot är skiduthyrning. Kan förstå att butiksägarna i Åre har råd med såna bilar om dom hyr ut 300 par i veckan under hela säsongen.
Men du vart köper du DH cykeln då? För sån måste du väl ha om du bor i Åre? Oxå på nån site eller?
Håller helt med dig att det är sjukt låg intellektuell status på forumet tyvärr...