Skjortor!

lindeen

Medlem
Skjortor!
Tja, tänkte köpa mig en stor skjorta!

Ni som åker med skjortor just nu, vart köpte ni era, har ni någon bild, vad har ni under? =)

Ha det gött.

Skjortor!
Vill du ha en vanlig skjorta eller ska den vara mera funktionell?
Jiberish har ju gjort massa åk-skjortor med åren och jag såg nyss att Saga kommer släppa liknande till nästa år i stora storlekar.

Det klassiska är ju att kicka en vanlig flanellskjorta utanpå en hood eller dylikt för att ej frysa så mycket.

Du borde för bästa funktion ha detta på dig - > Underställ + T-shirt + Hood + skjorta. om det inte är för kallt ute.

Jag köpte tre flanellskjortor på ica maxi i skellefteå för något år sedan. då kostade dem 150:- för alla tre vilket var ett kap, dock tror jag inte dem har samma deals längre men du kan ju leta på liknande ställen efter sjyssta skjortor? Annars är alltid Secondhand ett bra alternativ för där kan man också hitta fina grejer ;)

Lycka till med letandet och hör av dig om det skulle vara några frågor på det jag skrev!
/Jeppe

Skjortor!
Jakt och fiskebutiker brukar man komma billigt undan med,
Kolla in 'engelsons' t ex, brukar va snorbilligt och finns markbutik i Falkenberg om man har vägarna förbi.
Väl mött

Skjortor!
jag har en kompis som åker i en skjorta men han köpte sin på HM, jag vet inte vad det är för märke men HM har en massa skitmärken men min kompis skjorta har hållt att åka i denna sesång. Fast nu får han inte åka i skjorta för sina föräldrar för det är för kallt ute haha :cool: men titta på HM dom har en massa skjortor! :cool::cool:

Tillbaka
Topp