tja!
tänkte bara kolla om det är någon som skall åka geneve - chamonix den 9 april?
isf vore det grymt om vi kunde få åka med för en liten peng eller två...
vi är två pers, med lite packning, brädor etc.
hör av dig till mig snabbast möjligt / nathalie