R rickat Ny medlem 2003-11-18 skjuts till alperna #1 Nån som ska bila ner till chamonix el verbier el nånstans där i krokarna som har 2 platser över? tänkte dra ca 17-18-19 dec nånting... ha det! kf01fori@chestud.chalmers.se eller 0707-742935
Nån som ska bila ner till chamonix el verbier el nånstans där i krokarna som har 2 platser över? tänkte dra ca 17-18-19 dec nånting... ha det! kf01fori@chestud.chalmers.se eller 0707-742935