FMA Aktiv medlem 2002-11-03 Skjuts till Chamonix NU!!! #1 Jag behöver skjuts till Chamonix eller någonstans i närheten så snart som möjligt. Om du har bil och vill dra snart så vill jag följa med. Har egen lägenhet direkt. /Niklas 0736 303 381
Jag behöver skjuts till Chamonix eller någonstans i närheten så snart som möjligt. Om du har bil och vill dra snart så vill jag följa med. Har egen lägenhet direkt. /Niklas 0736 303 381
TeleMartin Medlem 2002-11-05 Skjuts till Chamonix NU!!! #2 Har du boende i Cham? hur många får det plats i den? Pris? Har du jobbkontakter? Jag och en kompis har åka!
Har du boende i Cham? hur många får det plats i den? Pris? Har du jobbkontakter? Jag och en kompis har åka!
FMA Aktiv medlem 2002-11-05 Skjuts till Chamonix NU!!! #3 Ett litet klargörande, med nu menar jag nästa vecka. Så om någon skall ner så tveka inte att höra av er.
Ett litet klargörande, med nu menar jag nästa vecka. Så om någon skall ner så tveka inte att höra av er.
FMA Aktiv medlem 2002-11-10 Skjuts till Chamonix NU!!! #4 kom igen nu! Är det verkligner ingen som skall köra ner nu i veckan?