Sköna boots till Flux bindningar?

Powntus

Ny medlem
Hallåja!

Har inhandlat ett par nya flux bindningar, har dock boots kvar att inhandla.

Någon som har egna erfarenheter att dela med sig av när det gäller Flux bindningar, vad som passar etc?

Senast ändrad:
Burton Ruler passar gött, 32 lashed likaså, Burton Moto passar fint. Salomon (mammoth?) passar fint dem å.

I ett par Flux Titan(TT30).

Jag har kört mängder med Fluxbindningar till många olika boots och det har ALDRIG varit några som helst problem att få bindningarna att sitta bra.

På frugans bräda sitter det ett par Flux DS45or och det är inga problem med varken mina DC Park eller med frugans Burton Cocos... =)

Då kan vi konstatera att alla Boots passar med Flux. Tjoflöjt!

Jo, letar efter ett par 32 lashed eller överväger även kolla på Dc eller Nike.
Får ragga upp något prisvärt, tack för alla svar.

alltså, jag tycker DC är mkt ovärda boots, jag tycker de är obekväma och går sönder ganska fort.... :/

riccweee: När testade/ägde du dc skor sist? Har för mig att jag läste någonstans att de bytte designer/konstruktör inför förra året, samma sak gäller dc brädorna, ny fabrik från och med förra årets modeller.

Mina Park boots från förra året är fortfarande superfina förutom något litet skavmärke samt att mina Union Contacts ville färga dem röda, super sköna på foten och inga klagomål alls, däremot köpte jag även ett par Burton Ruler boots, vilka inte alls var sköna att ha på sig en längre stund... Men som sagt, beror ju på hur foten är formad =)

Att jag aldrig stoppar mina gosiga fötter i ett par Burton igen är fan skrivet i sten!
Kass passform, för mina fötter.
Kass kvalite, opraktiskt & inte prisvärt. Åt helvete med det, men Dc, nike & 32 är jag sugen på att testa!

Echelon85 sa:
riccweee: När testade/ägde du dc skor sist? Har för mig att jag läste någonstans att de bytte designer/konstruktör inför förra året, samma sak gäller dc brädorna, ny fabrik från och med förra årets modeller.
har inte provat dem i år men jag har varit återförsäljare för dem till och med förra året, och ja tycker de fortfarande kändes så då, men som sagt, kan ju hoppas de har bytt om lite då

Doughboy har testat ett par, dock 09or och dom satt ack så thight, har rätt breda sulor!

Angående hållbarheten varierar det nog beroende på användaren rätt mycket också!

Tillbaka
Topp