skor vid säsongande?

veeco

Ny medlem
skor vid säsongande?
...ja du, ännu en onödig tråd...

men iaf, vad har ni folk för shoes med er när ni säsongar?
funkar det en hel säsong med sina klassiska sneakers eller måste man dra med sig kängor och shits?

Hej då.

viktor

skor vid säsongande?
ja släpade m mig kängor helt i onödan. två par sneakers ifall ett par e blöta, ja du vet. det räcker. ha det så jävla skoj o tänk på att det sitter nån i sverige o e grymt avis. tjingaling

skor vid säsongande?
Har samma fråga fast angående Fernie, Canada. Behöver man släpa kängor eller klarar man sig från att förfrysa fötterna i ett par sådanadär lite högre basketskor i retrostil som e så väldans inne nu..:)

De e ju rätt tunna..

skor vid säsongande?
Ja, om du ska säsonga på en stor ort och mest festa och ha dig räcker nog sniikersen. Ska du bo en bit utanför någon ort och ibland behöver gå längre sträckor, eller göra turer och liknande får nog ett par kängor införskaffas.
Jag behöver ett par kängor, som användes till allt möjligt, och ett par lätta skor som kan användas till att knalla till liften och lätt går ner i säcken vid behov.

Bara sneakers med sig till alpin terräng känns lite väl ghetto-wannabe

skor vid säsongande?
Håller med föregående talare!

Klart man kommer långt med sneakers, men det finns ganska många tillfällen man vill/måste ha varma kängor. Jag kan rekomendera Columbia´s kängor (vet tyvärr inte modellnamn) som är gummerade upp till vristen, grymt varma, sköna och tro det eller ej, snygga! Du ser alltså inte ut som en arbetslös alkolist från Glommersträsk när du har dom på dig ;) Peace

Tillbaka
Topp